2013年10月30日 星期三

泰南。我們在途上


泰南11天之旅既遊記..終於寫完晒lu

最後一篇..係我同老闆在途上既渡假生活

今次影左好少相~因為實在太hea+太enjoy

同埋..通常我影老闆多過佢影我~所以每次返黎睇相

佢都問點解全部係佢~我話..因為你無主動影我囉(哈哈)

我又唔會叫佢影~想佢發自內心咁先會影得開心呢

第一日出發..係機場做check in手續^^


去旅行..老闆話好享受自駕遊既樂趣喎

所以由第一次踏出"自悠行"~到今次都有安排自駕

加上自駕真係好方便..時間由自己操控+最穩陣

希望往後遊走日子~可以的話..都盡量安排到自駕



今次我同樣要擔任"人肉GPS"~另外都有感受下自駕樂趣(爽!)



喀比..第一日既生態遊"Tha Pom"~環境真係好好



空氣超清新~可以盡吸草木既靈氣



喀比..第二日既生態遊"Emerald Pool"







布吉..老闆勁like依間Pool Access房種

每日好多時間都享受泳池~晨早食完早餐就玩波波



下午去完街/夜晚~都會返pool浸水消遣^^



The Racha..超嘆既渡假生活



自由活動..有日老闆話去踩單車(咁曬..你慢慢踩啦)

依兩間係spa house~直出就係沙灘位置



自由活動..咁暴曬~係房睇下戲好過呢^^



享用得最多..都係留係房浸Pool



當然唔會浪費咁靚既海灘既..齊齊衝浪去(GO!!!)

每次著起依一身造型~老闆就會叫我做"教練"(哈哈)



Lobby hea飲野+睇海景~真係超正+靚



View Point..很難忘既一個美麗小島呢



(完)

6 則留言:

  1. really like the one you stood on the beach with your surfing board....So colorful and so beautiful with all different shades of blue (sky, sea and your top ^^ )

    have a great day!

    jessee

    回覆刪除
    回覆
    1. hello~jessee!! 你今日好嗎? ^^
      哈哈! 果張真係影得ok... :p

      刪除
  2. 三溫暖笠 哈哈 早喇又 ~
    其實自由行真係最好 鍾意點就點 不過有 d 地方就跟團最好 唔駛嘥時間搵車搭車咁呢 ~
    我想問酒店房嘅 pool 係咪日日換水架 ?! woo 影到妳好詭異 好驚妳擰轉頭呀 嘩哈哈哈 ~
    日日游水唔多啱我 因為我都唔識游水 呵呵 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 五笠..嘩! 又星期五啦! 早~~~~!
      自由行真係free好多~跟團去d危險既地方都ok..=埃及/中東依d好d
      係呀..有2個cleaners日日黎清潔~一個洗poor架..有濾水呢
      hey..整個360度擰轉頭過你睇下啦....下次! 哈哈哈
      日日食岩你多d~我是知道的!!!!! 哈哈哈哈

      刪除
  3. hea呀hea三mimi 午安喇又~ 話咁快又四點..今晚煮乜呀? 我諗煮日式咖喱一鑊熟呀 haha 快呀~
    其實去呢啲地方都係自駕遊好啲 交通其實唔係太方便 不過自駕遊最好係人人都識揸車會好啲囉..一個人揸晒都幾攰架 今次你過足揸車癮未呀 有幾耐冇揸車呀你
    睇戲嗰張相係咪老闆幫你影架? 如果唔係....都幾... 沖浪嗰張真係好有姿勢 但xxx haha 我都未玩過沖浪..不過應該冇乜體力玩呢類咁勁既活動 雖然你xxx但都好勁架喇

    回覆刪除
    回覆
    1. hey..五木木呀! 早呀! 今晚唔駛煮呀! 休息一天
      講開食咖喱又想煮啦~不過日式我ma ma..比較甜
      係啦...如果有得揸車既地方~真係方便好多
      我搬左出黎..架車冇耐就賣左lu~都幾年無揸啦
      揸返上手都ok喎! 哈哈
      睇戲果張自拍架~套戲睇過..翻睇咪自拍下囉
      哈哈..張相影得好堅~衝浪仲堅呀~成日番板...哈哈!

      刪除