2013年10月2日 星期三

自駕遊。喀比之旅(1)


今次"泰南自駕遊11天之旅"~主要既目的地係出外島渡假

以布吉為轉接站(行程原本只有8日)~不過老闆話反正去開

想順便過埋Krabi~唔駛搵次再去喎! Krabi本身我就一般般

無話特別想去/唔去~因為我最期待係外島果幾日悠閒假期

既然佢想去~行程再加4日3夜去埋喀比..當還佢一個心願呢

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

其實每次兩口子遊走~回來都有好多得著+感情關係會有增進

因為去陌生地方~比係香港更加需要互相扶持..體諒..幫助..協調

感恩!! 我同老闆都好有默契~令每次行程都好幸運順利地完成

加上大家相識時間太耐~已經好了解大家既要求+旅遊方向

感恩!! 老闆又好信任我行程上既安排~包括食/住及交通等等

至少免卻埋怨..或者不必要爭吵(佢說得出"好滿意"..其實已經足夠呢)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

9月17日(星期二..Day 1)~前一日上航空公司做online check in

另外re-send email去喀比Miti Resort confirm booking(以防甩漏)

依早8點多去到機場T2 counter寄行李~我地乘坐"泰國航空"

TG609(HKG>HKT)..起飛時間10:25am~飛行時間3小時20分鐘


寄完行李..老闆話去飲茶~同上次一樣揀去"潮樓"

食完都趕緊準備要入閘登機lu



今次online揀既窗口坐位好前~而去程只係半full

起飛後..可以同老闆前後排坐(每人各佔兩個座位)

航班準時起飛..無耐空姐開始派snacks+飛機餐

反正飲完早茶仲好飽..所以無要到~睇下戲+聽歌

隨後填埋入境紙~當地時間12:35pm(比原定時間早10分鐘)

到達布吉國際機場~旅程正式開始!!



過關比預期暢順~行李運送亦好快

出境後..大堂林立"的士服務"及"旅客服務台"



我最緊要攞返份地圖



今次自駕遊最終決定連租10日~原本出島果幾日想還車

不過計過數..另租車接送只係差少少又唔想有任何甩漏

所以決定租晒整個行程~由自己操控時間最為安心

出發前同租車公司傾好價錢+交收車地點~揀左Toyota Vios

折實900THB/日..唔要GPS(600THB)~本身包左保險

另外comprehensive insurance(2500THB)~原本都想買既

因為車程太長~不過交車時..Mr. Sawat話唔駛(有事搵左佢先)

最終租車(共9000THB)~直接比現金..Credit Card要3% surcharge

老闆驗完車後..簽收埋文件~直接開車去喀比lu



布吉機場往喀比既公路好簡單~基本上留意路牌就可以

當然唔用GPS..就要做多點事前功夫呢



出發前..去程全段揀行Highway 4~諗住有靚山景睇

點知原來無~仲要好多急彎..又比預定時間長

所以回程返布吉..決定改行415公路就快好多呢



交通燈..紅箭咀唔行得~轉綠箭咀先可以行

同埋..交通燈既時間倒數都一樣(要睇顏色)

獨立閃爍既紅/黃燈(=警告:留意路面交通情況)



老闆帶埋個"藍芽小喇叭"去~話車程太長..要聽下歌喎

不過架車本身都有MP3..泰/印歌都好好聽啊



路段好靚..今次我都有參與自駕遊~真係好爽+好好玩





轉入4034..好快會到喀比既Ao Nang區

我地間Resort係Ao Nang~入Town車程會再遠D



行Highway 4(山路)足足用左2:45hrs先到Resort

回程轉行415公路~唔計休息..2:15hrs已經返到布吉

喀比4日3夜之旅.."Ao Nang Miti Resort - Deluxe Room"



好少時間會留係房間~所以揀間普普通通

最緊要光猛+乾淨既Resort..就ok接受到呢



房間既空間感都大~依個係雪櫃對面既雲石工作台



洗手間位置



設備有皂+洗頭水..無記錯仲有shower cap



露台位置



Resort泳池~我無游過..老闆游過一次夜水



Resort對面可以隨意泊車



露台前望山景



直上小路..已經係出返大街位置



(待續)

參考資料 :

1. 租車公司 - "SMC Phuket Car Rent"(click)
Mr. Sawat服務非常好~收車時整體車內外非常乾淨..保養車既性能好ok(推介)
另外..可經佢地租車接送服務~但價錢會貴少少

2. 喀比住宿 - "Ao Nang Miti Resort"(click)
可參考官網既相片介紹及價錢~最終我地經Agoda.com book房間

3. 租車接送服務 - "布吉狂熱FB專頁"(click)
由香港人辦理~除左租車接送服務..仲有tours package
Man哥 : 0816911912 (bj1998th@yahoo.com.hk)

4. 當地租車公司 - "Phuket Shuttle.com"(click)
口碑也不錯~價錢亦好合理..而且簡單易book

9 則留言:

  1. 好想同妳哋一齊去呀

    回覆刪除
  2. hello yanomi,到我返黎喇,等你嘅遊記呀... 因為我 10 尾會同主人,朋友去布吉玩,都係租車周圍去囉 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩! 真係超勁開心..剛回來準備又出發! 正呀

      刪除
  3. 依間resort已這個價錢住到,我覺得係超值,同時亞肥這間布吉租車公司,值得推介比你,負責人服務好好.(now仔字)

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 早呀..晴媽媽
      哈! 係呀..希望寫遊記中~分享埋有用資料..得D人有參考價值^^

      刪除
  5. 請問你租車係到布吉機場櫃位租或是網上租呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好! 如上提及..我是出發前同租車公司email傾掂價錢才出發呢

      刪除