2013年10月3日 星期四

自駕遊。喀比之旅(2)


9月17日(星期二..Day 1)~下午到達Krabi..先去酒店check in

因為lunch無食野~所以係房休息一陣..就早少少出去食晚餐

依晚揀去"Kruathara"..食店係Ao Nang Beach最盡頭位置




餐廳以本地人幫襯居多~同樣亦有少量遊客幫襯

先點"啤酒(x3)"..消消熱呢



"辣椒膏炒蜆"



醬汁帶辣少甜..好惹味~唔會太稀水狀

蜆肉好鮮嫩~依個炒得好味



海鮮價錢好平~不過依日無龍蝦..如果唔係會叫囉

揀左隻black crab(500g)..整法要"黑胡椒炒蟹"



肉質爽彈..非常新鮮~而且煮得好入味



伴炒配料足~黑胡椒味好突出..爆得好香+惹味

醬汁濃稠度都ok~味道同樣好好



"BBQ螄蛤"

都幾大隻+啖啖肉~燒得剛剛好..以泰汁伴食好味





"青芒果沙律"



即叫即整~食材好新鮮

不過味道偏甜及份量比預期少



最後.."蒜茸包"

蒜味夠香又有牛油味~麵包外脆內半軟

整體食物有水準~服務好有禮貌(總消費:945THB)



食完飯..放低架車返酒店~再閒逛夜街

"喀比"未算係非常熱門既遊客區~加上9月淡季

所以明顯比較少遊客~街道都較為冷清清





行下行下..去Center Point飲Happy Hour

"Boogie Bar"超抵飲..買一送一(360THB/draught)



因為想食"薯條"..服務生幫我過隔離舖order(總消費:$480THB)

酒吧有LIVE BAND~仲有個黑人拉小提琴..琴技非常了得

BAND隊伴唱既soft music~帶動場內氣氛好輕鬆



Happy Hour完..係大街Free Walk搵間按摩院做Massage

價格有平有貴~大家一致認同..要搵間望落乾淨既先入去做呢

Oil+Shoulder+Header..300THB/1hr(總消費:600THB)~做完食宵夜

老闆講明今次要勁食Local湯麵..好味!! (總消費:100THB)



食完Walk返酒店..準備休息lu







(待續)

7 則留言:

  1. 喀比 ( 即是甲米 ) , 上年九月先去完 , 睇返啲相好懷念

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係知你去完..去咁密就唔好玩了! 依家回味下幾好

      刪除
  2. 笠笠笠 ~~ 早呀 食咩早餐呀 ?!
    lunch 無食 所以早小小食晚餐 ~ 我唔得架 我要一日三餐架 嘩哈 ~
    飲酒都飲飽啦 妳第 1 杯啤酒夠我飲一晚 係咪好勁 ?!
    泰國食海鮮真係好平 但我無食過呀 下次我要食咖哩蟹 ~
    螄蛤真係唔敢試 因為我聽人講話好腥 ~
    青芒果沙律真係好細噃 不過其實泰國 d 份量係咁細 佢地小食多餐嘛 ~
    我好怕食青芒果沙律係帶甜 雖然芒果係酸 但食完都好反胃咁 係甜令到反胃 唔係酸喎 唔知點解 ~
    local 湯粉麵必食啦 夠地道 ~
    按摩地方真係最緊要乾淨 同埋感覺夠安全 上次喺 JJ Mall 按摩話好舒服 瞓埋添 我就唔敢瞓啦
    因為個袋放咗喺地下 驚囉 比人偷咗就大鑊喇 我係咪好偉大呀笠 ?!

    回覆刪除
    回覆
    1. GREEN MONDAY笠..早呀! 今日未食野呀? 未知食咩好
      哈哈! 知你啦..假期仲日食足4餐添!
      我覺得泰國煮咖喱蟹普遍個汁都好水~可能慣食個汁要濃厚
      螄蛤唔腥架~味道都好好..不過貝類其實都唔好食太多
      係啦..個青芒果好少咋~仲以為起碼有double份量
      太甜我都唔得啦~同你一樣..反胃想嘔+有d想暈架
      正呀! local麵勁好味~今次都食左好多碗..哈
      係啦~按摩地方真係要乾淨~貴d都唔緊要..不過再去泰國
      應該主力做spa~連阿喂都咁講~佢都like spa多d
      笠..有幾偉大??! 真係feel唔到! 嘩哈哈

      刪除
  3. 依餐一句請完,平靚正。

    回覆刪除
  4. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除