2013年10月29日 星期二

自駕遊。布吉之旅(7)


9月26日(星期四)~上午由Koh Raya返出布吉後

沿途食完個local thai noodle~就去Super Cheap買手信+醬料

之後再去埋Lemongrass House買用品~就返酒店check in

依日係老闆生日~其實訂package既時候~已經通知酒店

依日入住有客人生日~而係23/9 check out既時候

再同manageress講過~佢話26/9會送蛋糕比我地

依日4點半去到check in~個manageress off~由其他同事跟

我話5點前要送到入房~因為我地要出去~終於等到5:45pm

出去同佢地講..浪費左我好多時間~個蛋糕都無送黎

服務員好緊張~即刻call廚部..話直接送入房間~回來會有呢

終於食完晚餐都無~我無再嘈..因為已經11pm~加上費事加料

不過對依間酒店既服務~就留下一個好壞既印象囉



房種同樣係Pool Access



依晚原本揸車去另一區食Pizza~點知太晏關左門

所以又返酒店泊底架車~walk出大街是但搵間食店

簡單同老闆慶祝食生日飯~揀左"The Kitchen"



"炸魚柳"



d薯條唔好味..無薯味又唔夠脆身



炸魚柳切開都feel到散..感覺d肉霉霉地~果然真係唔好食



"吞拿魚薄餅"



pizza足料..芝士又夠多~批邊都脆口..味道唔錯



"香草豬肋骨"

豬肋骨d肉燜到霉腍~我接受唔到香草醬味..太過濃



整體食物好一般~服務失奉 (總消費 : 1410THB)

食完晚餐..walk返酒店準備休息lu^^



~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

9月27日(Happy Friday)~依早食完早餐..再浸一陣水

12點就check out準備出機場~順便交車!!

辛苦晒陪跑整個行程既Vios~11日共行左1120km

而整個行程..Mr. Sawat都keep住間中同我地whatsapp

簡單問候幾句~其實都係一般交際手法..但令人窩心呢

再要讚下Mr. Sawat真係好nice~絕對信任得過既租車公司



去到機場..簡單既交車手續後~我地亦正式踏上歸途





我地乘坐泰航(TG608)..起飛時間為14:45~全程3小時15分鐘





7pm終於到達香港國際機場~泰南11天之旅..正式畫上句號



係Lemongrass買既個人用品





仲有Boots..2隻都係有用開

Body Butter個味好舒服+好滋潤

杏仁磨砂鐘意佢好幼細+smooth



Super Cheap買既咖喱膏+辣椒膏..仲有其他零食手信(無影)



The Racha送既"冬蔭功香料包"

返黎過幾日..已經整左個海鮮湯飲~超正



(待續)

9 則留言:

  1. happy Monday yanomi!!

    That roast duck udon on your FB page looks super yummy....you can open your own restaurant =)

    jessee

    回覆刪除
    回覆
    1. hello~o! jessee..你今日好嗎? ^^
      哈哈! 三腳貓功夫咋! 開餐廳等摺埋都似 :p

      刪除
  2. 完滿結束二mimi~ 午安好呀 呢排天氣超好呀 涼+有陽光 唔駛番工去郊外野下餐就正囉 hehe 你幾時再去野餐呀 預埋我呀
    乜間酒店咁架...再三同佢講都冇送蛋糕嚟 安排真係好差喎...平時同啲酒店講有慶祝節目間房都有怖置架嘛 呢間又會冇既
    望落都係pizza最吸引 我前幾日都食佐個好好味既pizza呀 正~
    補同老闆講生日快樂 日日都咁開心呀~
    入佐好多skin care喎 全部自用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 木之 做咩跟住哂 嚇到我以為我回應果篇唔見咗添 ~~~~
      mimi 隻手好似乒乓球板咁大架 1 支搽 2-3 次咋最多 所以其實佢買咗好小呢 嘩哈哈哈哈哈 ~

      刪除
    2. 三look木木..happy wednesday good morning
      月尾係咪忙完啦? 係啦..酒店既安排真係好失望
      佢有入黎房呀~放左2粒糖係枕頭囉~我要cake唔係要糖ma
      多謝呀木木..老闆每篇都有睇~哈..仲有睇留言~佢一定收到!
      係呀~自用架..近年去旅行都唔會買手信lu
      ~~~~~~~~~~
      臭笠..我隻手邊有咁細~起碼網球拍咁大啦!

      刪除
    3. 笑屎禾喇 隻手網球拍咁大 我即刻諗起商場果 d 人扮公仔 會行黎行去果 d 呢 ~
      如果係妳 我會一腳伸妳出去 嘩哈哈 諗起都開心 ~

      刪除
  3. 兩笠瘡妳好呀 ~~ 午安好 哈哈 又比妳鬧 呵呵 鬧啦 我唔怕 come on ~~~~
    Super Cheap 呢個名好吸引呀 比我又唔知可以掃幾多嘢 lu ~
    呢間酒店咁嘅 要人等 45 分鐘又無 之後又話送黎又無 好唔掂喎 上網已經講咗 妳話即時訂就話啫 @.@
    吞拿魚 pizza 正呀 鹹香脆好味呀 流緊口水呀 衰 ~
    個飛機餐好似好多嘢食咁嘅 ?! 蛋糕隔離係咪扎肉呀 ?! 咁麵隔離係咩來架又 ?!
    我同家姐覺得 BOOTS d 嘢係好香 但唔太潤咁呀 ~
    補祝阿喂生日快樂 身體健康 事業順利 心想事成 ~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 衰..依家要食我最唔鍾意食嘅餅乾 因為好餓呀突然 ~
      不過我其實想食花生呢 呵呵 衰 ~

      刪除
    2. 三笠..生之瘡啦你! 嘩哈哈哈哈! good morning呀
      super cheap你應該都多零食掃~但未必行得耐囉
      因為我都覺好熱~佢連風扇都無架..所以我地邊行邊話
      係道做野都好慘~唔郁都會出汗架
      係啦..有就有無就無ma~要我等咁耐
      boots某d line會潤d~有d真係搽完=絛搽
      又可能你地d皮膚太乾..我好鐘意依條line..勁spa香
      笠笠..多謝你呀! 老闆日日睇blog~睇到你回應架
      ~~~~~~~~~
      3點又黎肚飽~下午就食飽d啦..哈哈

      刪除