2013年10月28日 星期一

自駕遊。布吉之旅(6)


9月26日(星期四..Day 10)~依日準備離開Koh Raya

返"布吉"完成餘下既行程~朝早食完早餐..仲有時間係房浸下水

玩完收拾好行李..11點check out~雖然Speedboat book左12點

但要30分鐘前check in上船~仲要預時間坐車返去碼頭呢



依日都好多客出島..分左2架車

由酒店職員專車接送到碼頭及護送上船



準備上船lu..話咁快4日3夜外島之旅完結lu



飲品連救生衣都印有logo



準時11:30am開船~返到布吉碼頭12:15pm..直接取車

第一站去Super Cheap~中途休息站食個local thai noddle



因為佢地唔太識英文~盡量用身體語言溝通

點左個"Iced Tea"



另外..每人點個"叉燒鴨湯麵"

超正!! 好好味..個麵好彈牙~料足..配料+味道好都非常正 (總消費 : 140THB)



Super Cheap範圍好大(一邊係food court..一邊係批發市場)



zone 111係food court



zone 222..係批發市場

泰國人係依道上貨~通常最少都放滿4架車



去東南亞國家..我最鐘意睇食材



Super Cheap入面無冷氣..慢行/唔郁都會出晒汗

有1-2 zone有冷氣既~但都唔係好夠涼(哈哈)



正啊!! 咖喱類我都有買..真係好正



所有貨品..都比超市平好多



新鮮蔬果都有..依d係臭豆

原本想買榴槤即食~不過全部都生水



行完Super Cheap..下一站趕緊去Lemongrass House



標榜天然+handmade..所以都買d試下



之前講過..The Racha既用品~都係佢地出品呢

行完掃晒貨..就返"Novotel Vintage Park Resort"check in lu^^



(待續)

2 則留言:

  1. Super Cheap一mimi 呢個market個名好攪笑 午安好嗎 今朝既溫度都幾低..但實際又唔係太涼咋喎 寒mimi你換佐季未呀
    我真係好耐冇去過泰國喇 啲人成日話泰國好熱但唔會熱到出汗 但我記得我去嗰時係會熱到出晒汗嗰隻架喎..oh
    其實我都好like行呢類market架 好多地道嘢買..同埋又平好多 今次入佐幾多咖喱料呀 可以整比mi爸試下喇~ 上次我同事去泰國我都有叫佢幫我買咖喱 不過仲未整呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩木..午安好呀! 食lunch未呀?
      依間野真係攪笑~哈哈..如其夠真係super cheap呀
      我換左季啦~好屎凍呀覺得
      係呀..local market都好多野睇~你d咖喱幾時架? 仲未煮呀?
      拎黎比我煮左佢啦..哈哈

      刪除