2013年10月23日 星期三

自駕遊。Koh Raya(6)


9月24日(星期二..Day 8)~天氣日日都超好+爆曬

太陽既猛烈程度..想像到日落一定好靚+壯觀

所以見差不多黃昏時間~自己出去沙灘位置影日落

睇完先再同老闆出去食晚餐呢(好寫意既自由活動空間^^)






太陽緩緩下降lu^^



















影完日落..出去食晚餐

依晚點左"炸魷魚"..炸得好金黃鬆脆~好好味



"黑胡椒炒蟹"..黑椒汁香辣夠濃稠~蟹肉新鮮+入味



"海鮮炒麵"

無炒飯咁出色~唔夠乾身..醬料味道ok+料足(總消費 : 945THB)



食完飯又係walk返Resort飲野+休息lu^^



(待續)

7 則留言:

  1. 三點笠 早呀 d 天氣好 c 服呀 行山都唔錯 一齊生啦 ~~~~
    我鍾意睇日落 因為睇日出要好早起身 哈哈 ~
    炸魷魚正呀 睇見都想食啦 衰 ~
    黑椒炒咩都好味 d 汁送飯一流 我要食飯 ~
    又飲酒 我依家好凍呀 要飲熱茶 快呀 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩哈哈哈哈 係一齊去呀 唔係一齊生 ~~~~

      刪除
    2. 笠五笠..HAPPY FRIDAY GOOD MORNING
      哈哈哈哈!! 我唔生呀!!! 你慢慢生啦!! 哈哈
      我依幾日作m..身體好弱又攰呀~依2日已經著長衫啦要

      刪除
  2. WOW....soooooo beautiful....

    Did you take any sunrise photos?

    Remember seeing a pic of you taking picture on the beach on you guys facebook page....was that taken by 老闆? but don't see it anymore....why taken that down??

    jessee

    回覆刪除
    回覆
    1. hello~o! jessee power up!!! ^^
      無影日出呀~每日瞓到8點幾..同埋日出係另一邊山呢
      哎yo! 你記得果張相~哈哈!! 係呀..係後一日老闆影我影日落
      因為佢upload咩野上專頁我唔理~點知..原來upload左果張
      oh..個姿勢好肉酸ma~我洗左佢囉! 哈哈哈:p

      刪除
  3. 今日係三咋 快活三mimi~ 午安好喇 公司有個部門比總公司查數..連帶其他部門都冇乜嘢做 而家好清閑好悶呀...好唔慣
    鹹蛋黃真係好靚呀 如果每日都望到就好喇 老闆唔like睇日落架?
    炸魷魚正呀 份量都幾多喎 去到唔食海鮮真係對唔住自己既..係咪好平呀? 呢個地方有冇景點架? 你地幾日都stay喺resort冇出去呀

    回覆刪除
    回覆
    1. hello五木五木..唔會木木獨獨! 哈哈..happy friday good morning呀
      哎yo! 公司咩事被查數~唔係有人貪污ma! hey..咁味成機休息下囉..哈哈
      依日無問老闆去唔去呀~出門佢都無話一齊..之後一日就有去影囉!
      泰國食海鮮普遍都平~依個地方無景點架..最靚就係racha resort個環境
      有出去..前篇出左去四圍行呢! 同埋有出去食飯

      刪除