2013年10月25日 星期五

自駕遊。Koh Raya(8)


9月25日(星期三..Day9)~Oh!! 話咁快聽日就要返"布吉"

"Koh Raya 4日3夜之旅"又接近尾聲lu~真係有d唔捨得

因為實在好悠閒~所以要爭取時間..再出去四圍行下





順便睇下有無其他海灘無咁大浪~可以玩浮潛

不過部份較多石~有d又無The Racha既海水咁清

玩左陣..見時候差不多~walk返Resort準備再去影日落





老闆都有去影相~仲係沙灘寫上大名(哈哈)



影完..又準備食晚餐

係島既最後一餐..依然幫襯"Raya Dive Village"

先點個"冬蔭功海鮮湯"..湯底好濃郁+夠酸辣感



"醬油炒雞"..醬汁味道好惹味~雞肉就普通



"炒通菜"..夠鑊氣~菜好爽嫩..汁夠惹味



原本我想encore炒飯~老闆話唔食..所以點2個白飯 (總消費 : 660THB)



其實昅左幾日想影大廚炒餸..因為超夠鑊氣

但timing捉唔準~後來服務員主動話黎通知我

YES! 終於影到大廚炒餸既風範(我只睇有料大廚..從來唔睇雞汁架)

原本企好前影~服務員不停拉我企後D(後尾就知點解呢^^) 



WOW WOW!!!! 超勁呀! 如果企前D..真係會著火呀!!



爆火只有1-2秒時間~後面個服務生同上圖一樣..依然斜左(哈哈)

但大廚已經可以擺出個chok樣..勁!!

食完飯..又walk返resort準備休息lu





(待續)

6 則留言:

  1. 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈 ~
    五笠星妳好呀 ~~ 今朝有 d 凍呀 妳覺唔覺呀 ?!
    我超勁鍾意食泰式炒通菜 不過依家都鍾意埋泰式炒椰菜苗 好味呀 講到有 d 餓 ~
    雞汁依家出哂名啦 我知有贊助係要 hard sell 聽聞沙律都落雞汁喎 咁就 over 咗 d 喇 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 五好笠..唔好再哈哈哈!! 即時諗起黑人憎雞汁
      好鬼憎聽到佢把聲~老闆都勁憎佢實轉台架
      我勁憎d人hard sell+show off..轉台轉台轉台呀
      依2日凍啦..我作感呀! 依家著長衫+昨日已經食定藥勁瞓
      椰菜苗勁like呀~有得買黎炒就好啦! 又餓又餓..就食飯啦

      刪除
  2. 雞汁哈哈哈五mimi 佢出晒名喇..一做我地就轉台加扮佢哈哈哈架喇 過份hard sell雞汁囉 over晒..同埋佢煮嘢都唔掂既
    最後一日真係好唔捨得既 你地真係好like Raya Dive Village喎 encore再encore
    個冬陰公啲色咁似咖喱既 嘩..真係超有鑊氣呀 行近啲眉毛都燒佐去呀 勁!! 服務員又會知道你想睇大廚煮餸咁攪笑既..你用閃閃眼望住個廚房呀 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 一木木..雞汁留返比3色台啦! 哈哈..喂! 早呀! 今日忙唔忙呀
      係啦..有d唔捨得~實在太hea ma
      哈哈!! 因為每次爆火我都舉起個手機想影~2秒都過晒啦
      所以佢話通知我囉..好攪笑

      刪除
  3. 被第一张照片吸引进来...
    日落的照片也很有水准:)
    注明: 我不会用文字表达(广东),
    慢慢看还是可以读出意思...

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝到訪留言呢
      沒打緊! 我看得明 :D

      刪除