2013年10月22日 星期二

自駕遊。Koh Raya(5)


9月24日(星期二..Day 8)~前篇有整合幾日既早餐

依篇就整合睇下小島"Koh Raya"..Resort以外既環境

我個人真係好鐘意依個島既環境~因為好綠林feel

而且有巨蜥蝪四圍遊蕩~感覺更加有原始大自然既氣息

感恩!! 幾日係外島既天氣都超好~非常好陽光+爆曬

通常食完早餐..都會留係房hea浸水+睇下戲





有200套戲~音效都唔錯呢



hea到3-4點..就出去四圍行下

環境真係好舒服~雖然曬但都有風



記得係"喀比"差d比椰子揼中既經歷

所以我地每次經過椰樹底都份外小心昅住





島上除左巨蜥蝪~仲有好多牛..羊..生雞等等



Speedboat上岸既碼頭位置

多人果陣..行浮膠都幾緊張(好驚跣落海)



環境超正..真係好鐘意好鐘意依d大自然feel





有日行去其他resort既沙灘睇環境(準備玩浮潛)

不過水質都係The Racha最好~但就好大浪呢



Resort內既環境..小商店



房間



另一間Resort既餐廳..距離同The Racha好近



回程lu..The Racha既網球場



行完真係超熱~返Lobby飲杯free drinks







Resort範圍仲有好多雀仔..勁八卦又唔驚人(哈哈)



(待續)

4 則留言:

  1. 二叔笠 妳好呀 呢排 D 天氣真係非常非常之好呢 ~
    我要食嘢 快 ~~
    上次去韶關 食完早餐無嘢做就喺酒店睇佢地提供嘅影片 又話最新 有 D 成十幾年前呀 頂癮 不過又幾好睇喎 哈哈 ~
    有生雞 ?! 山雞呀嘛 @.@
    行浮膠我都應該驚架 不過我覺得越驚越會跌落海 呵呵 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀! 記錯左..原來今日星期三
      笠三..早呀! 聽日先細四粒!! 哈哈
      食食食..成日排住食~係外島好正! 午餐我無食架
      都唔會覺餓~不過有買少少杯麵係房hea食囉..老闆最like
      哈哈哈!! 老闆又係成日睇幾十年果d戲架~我會笑佢睇鬼片
      d人都屎晒啦! 哈哈哈哈!! 近十年就叫粵語場片囉!
      HEY..唔知咩雞啦! 好大隻架..四圍走好攪笑!
      浮膠都好牙煙..多人行D人又大力踏~真係驚囉

      刪除
  2. 大自然二mimi~ 呢排天氣真係好好 有風又涼爽又有陽光 放假就好喇 haha 放假放上癮 頭先計一計原來我十月番17日工咋 個個都係咁真係爽到爆
    你食佐嘢未呀? 買好餸煮飯未呀
    日日hea住真係幾嘆架 尤其望住個大海+樹林+動物 對眼望嘢都明亮啲呀 會行既生雞 haha 想食佐人咩你
    呢排有乜好戲睇介紹呀 而家租碟既地方越嚟越少喇....

    回覆刪除
    回覆
    1. 三木豬..ENCORE早呀! 係呀..依排勁好天勁洗野呀又..哈哈
      WOW!! 10月返17日正啦! 不過下個月要返足..嘩哈哈
      今日未食野呀~通常都好晏先食
      RAYA好正..真係好悠閒~哈哈! 隻雞好大隻架..咪好似笠咁成日排住食先得架
      上星期六想睇"盜海狙擊"~不過得一場..仲要晚餐時間~遲D先睇囉
      不過可能未必岩你睇~老闆最like睇依類片

      刪除