2013年10月9日 星期三

自駕遊。布吉之旅(1)


9月20日(Happy Friday..Day 4)~"4日3夜(喀比之旅)"完結lu

依日準備返"布吉"繼續行程~前一晚臨瞓開始落長命雨

朝早涼左好多..同埋好好陽光~泰國9月都屬於雨季

幸運地..係喀比幾日都好天~唔太熱又比較乾爽(感恩)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

起身攪掂梳洗完..出去食早餐~心思思又去搵"穆斯林媽媽"

因為佢個湯麵真係好味~所以離開"喀比"前..都想再品嚐一碗

加上未來日子應該未必再踏足喀比~所以更加要回味一下呢^^

我點個"雞肉湯米粉(走牛肉)"..另外隔離檔買左幾件"炸雞"




老闆要"炒粿條"..炒功+味道都唔錯!! 係鹹左少少



隔離同檔既"炸雞"超正!! 我鐘意食依類炸雞

新鮮即炸熱辣辣又香口~隨後穆斯林媽媽安排冰水比我地

所以無點飲品!! 依然好回味既一個早餐 (總消費:140THB) 



隔離炸雞檔~兩日朝早都見勁多local黎買外賣

食物仲有好多選擇~不過最吸引係即炸脆雞(正!!)



位置正正係我地住既"Miti Resort"小巷出入口對面





食完早餐~9點半check out揸車返布吉~中途站小休

似乎好多旅巴~都會係依個地方做休息站



休息站有一排室內食店~另一邊有間cafe



見環境唔錯..同老闆坐outside飲杯咖啡~小休25分鐘再起程





回程揀415公路~比全程行Highway 4快左30分鐘

全程2小時15分鐘..已經返到布吉



布吉第一站..去"Bang Pae Seafood"食個lunch先



食店環境非常幽雅清靜



我地揀坐近海邊位置



我地先點"冬蔭功海鮮湯"



顏色非常靚~料足..湯底非常濃郁

係我飲過既"冬蔭功湯"中..最好味既一個



海鮮料有蝦..蟹..蜆等~而冬蔭功香料好足

煮得好出味..酸辣度平均~濃郁之中帶輕淡椰汁味



"炸魷魚"



炸得金黃香脆..魷魚好嫩身~好好味



"蝦乾炒Gnemon"



原殼蝦乾帶鹹香~係超市見有..但最尾果日唔記得買(oh)

另外..依款菜既味道好正~多纖維+口感較厚身..菜味好濃

整體食物好好味~環境好..服務都好好(總消費:530THB)



(待續)

6 則留言:

  1. good morning yanomi, how are you today? The foods look yummy!! They look like foods that are made from home, so rustic looking =)

    jessee

    回覆刪除
    回覆
    1. hello jessee..你今日好嗎? 我ok呀
      係呀係呀! 依間感覺好homemade~食物好正有水準

      刪除
  2. 妖...............呢D嘢我成日食 , 都無咁靚 , 但經大師影到咁靚

    回覆刪除
  3. 再見喀比布吉三mimi 好嗎~ 又四點喇 你做緊乜呀..今晚煮乜餸
    encore穆斯林湯麵早餐 一定好好味喇 個湯有冇牛架..望落好濃郁咁 佢地啲炸雞真係幾好味架..啲雞又瘦呢 冇乜肥膏
    嘩..勁呀 飲過最好飲既冬蔭公 好想試呀 冬蔭公好少落埋蟹架嘛 呢個真係真材實料~ 去外地食啲粗糙菜感覺好啲 hehe 去旅行我最怕去唔到便便....
    2.5個鍾車程都唔算太遠咋喎 揸長途車都幾辛苦架
    我聽日開始放假喇 下個禮拜再見喇^^

    回覆刪除
    回覆
    1. hello假期木..開始假期啦! 正啦
      依間個炸雞好正~依家仲好回味個湯麵呀
      布吉local thai個冬蔭真係好好味~平時飲果d都係咁濃
      佢係特別濃郁..好正囉!

      刪除