2013年11月13日 星期三

食譜。泰式炆豬肉


10月25日(Happy Friday)~自從老闆係布吉既風味茅屋

品嚐過當地既"炆豬肉"之後~返到香港都經常提起

仲叫我得閒整比佢食~回港後..真係一直都好忙

不過每日都有煮飯..簡餐多囉~依日終於得閒d

就買兩小舊"有骨豬腩"~整個"泰式炆豬肉"過佢食呢^^


整法好簡單~炆完切件..再加調味料..煎香攪掂!!

豬肉炆得好腍~豬皮軟中帶點煙韌

炆完切件..用平底白鑊爆香~用魚露及糖作調味~已經好ok

見老闆密密食~應該好岩佢口味呢^^

食譜 :

1.豬腩肉(1件)   2.五香粉及鹽(各少許)   3.酒(2湯匙)   4.清水(500ml)   5.魚露及糖(各少許)

1. 豬腩肉洗淨..印乾水份~加入五香粉及鹽醃30分鐘
2. 燒熱少許油..將豬腩肉煎至金黃~加入酒..隨後加入清水
3. 以慢火炆煮至完全收汁~取出切件
4. 燒熱平底鑊~放入豬腩肉爆香~加入魚露及糖炒勻即成

7 則留言:

  1. 豬腩笠 早呀 ~
    今朝涼呀 下次同妳去打邊爐啦 因為妳實在太鍾意太鍾意飲啤酒 嘩哈哈哈 ~
    呢個燜豬肉 其實都幾似燒肉噃 不過就方便過燒肉 起碼唔駛風乾 呢個我有機會會整 係咪好好呀 諗定煮咩 ?!
    食嘅時候 鹹鹹香香又有 d 油 "必" 出黎 諗起都正 ~
    咁妳地有無食 d 肥膏架 ?! 我覺得唔食好似無咗果種味道 但又唔可以食咁多噃 驚膽固醇超呀 哈 ~
    最尾果張相果嚿正呀 有軟骨 ~
    餓呀 ~~~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬腩笠 again ~
      想問用酒係咪玫瑰露酒都得架?! 同埋點解要落酒嘅 ?!
      我平時煮嘢唔落架 ~
      唔該豬腩笠 哈哈 ~

      刪除
    2. 阿水笠..午安啦! 忙呀忙呀..你今日咩環境呀
      hey..我太鐘意定你呀~你依家似太鐘意多d喎! 哈哈
      依款燜豬肉翻煎乾身好正~同埋..d肥肉唔似肥ma~口感幾好
      我都怕食肥豬肉~同埋..切細件d食無咁罪惡感~哈哈!
      hey..你成日都諗定要煮咩煮咩~係咪真係煮架?
      次次買晒d材料..hea到近過期又掉! 係咪好了解你呢
      ~~~~~~~
      我都係用玫瑰露~用紹興酒都得..唔好用藥酒呀..哈哈
      其一爆起贊油果下..最入到酒味~可以去豬羶..肉味會香d
      贊酒果下..你小心火燭呀!! 哈哈

      刪除
  2. 三嚿豬腩肉mimi~ 午安好喇又 啱啱有舊同事約聖誕飯局...我地係一年先約一次架 仲好記得舊年既約會情形..真係好快一年呀 飛咁快~
    我呢排都係簡餐多...好攰都冇乜心機煮好多嘢 食飽又有得帶飯就算喇...
    好多肥膏呀 其實我都like食既..但啖啖肥膏真係好有罪惡感呀 你有冇食晒啲肥膏呀 不過呢個餸勁啱送酒 爸爸見到實流晒口水..跟住又會比b媽鬧 haha 呢餐你地又飲佐幾多支啤呀 啤mi~

    回覆刪除
    回覆
    1. 餃子四木..今日忙唔忙呀? 咁正又開始攪飯局啦
      咁岩宅男昨日都講約食飯~不過要就另一個fd..未有期
      係呀..又要返正又煮飯都好攰~最多happy firday+假期先煮好d
      閒日簡單d..最緊要快開飯~我都驚食肥野架
      不過炆左肥既又唔係肥口感..有d彈性! 所以切細件d..感覺無咁罪惡
      哈哈! b媽好攪笑..不過鬧b爸都係為佢好~不過食少少唔怕啦(好矛盾)
      好似飲左4支啤酒咋~2個人喎

      刪除
  3. hello yanomi,
    個豬腩肉好吸引呀,就連唔多食肉嘅都想食番件 :p
    睇你個食譜好似好易整咁,搵日有客到訪試下玩先 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. hello阿肥
      我都怕食肥野~最多1-2舊..過下口癮囉

      刪除