2013年4月29日 星期一

我們。馬爾代夫


來到最後一篇.."馬爾代夫遊記"

有我地係當地既生活片段~今次發現..

原來好多人去Maldives會帶好多靚衫去影相

之前講過..有兩個香港女仔同我地住同一villa

果幾日..見佢地起碼換左十套雪紡晚裝去影相

日日唔同裝+妝..由早到晚不停影~回程係機場

見部份台灣人都係~最後一日仲會著埋上機呢
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
馬爾代夫本身給人感覺~係好浪漫寫意既地方

所以我都好認同~唔同場景..配襯唔同服飾

加埋拍攝主體既型格~出黎既效果會更貼切

第一日落機我影相~阿喂就去counter報到


依個係我地個管家(deepu)..講解緊房間設施+villa資訊



阿喂日日必做幾次既事.."浮潛"

雖然我熱愛陽光與海灘~但我唔鐘意曬黑

所以會等無咁曬先浮~仲要著埋UV浮潛衣架(奸笑)



wow..d水真係靚到不得了





阿喂話..沖涼位置個透明玻璃好易比人昅野

我話囉..邊個會係屋底游架~游都游大海啦

佢話要測試下睇唔睇到喎(choi..依張好似浮屍~哈哈)



嘆得佢呢..唔係浮潛就飲野~一係食candy



我地今次都秘密拖左支威士忌過去

同埋帶左好多零食~阿喂誇到仲帶4個杯麵

因為屋企唔會有杯麵存在~同埋即食麵呢

阿喂係Happy Friday先有得食(去旅行就放肆啦..哈)

有日晏晝瞓到半醒~偷影到阿喂嘆酒+食nuts



wow..出水男芙蓉



黃昏通常係main bar上層飲野



無野做..散下步~四圍影相^^



個海灘真係超正







係沙灘仲影左好多好多自拍合照

有部份跑跑跳跳果d~都幾攪笑架(哈哈)

不過阿喂話唔出得~唯有出d正經d囉



前一日咁岩有對外國人結婚~個場地未拆

最尾果張..同阿喂走去玩+影左好多相^^

後尾原來工作人員係後面等ing我地玩完去拆野(哈哈)



報名果陣..特別request房間要出d

雖然同餐廳距離好遠~我地唔會叫車

比較鐘意慢慢來回散下步..仲舒服呢



很美好的旅程..有很美好的回憶



(完)

沒有留言:

張貼留言