2013年4月8日 星期一

Relaxing。馬爾代夫(1)


上年11月已經開始籌備..今次既週年之旅

因為無太多時間做research~所以同阿喂講

直接揀d純粹係Resort hea玩既地方(咁就唔駛煩)

反正見大家早前講過會想去"馬爾代夫"

就決定去依個地方~當慶祝我地既週年日吧^^
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
今次我地經"Travel Channel"訂Packages

旅行社有成50個.."馬爾代夫packages"

選擇又多又齊(HB/FB/All Inclusive)~真係花多眼亂

加上當地係回教國家(禁酒+禁豬肉)~阿喂話明要飲酒所以直接上去問~去到agent(阿Vic)問我地有咩要求

要飲酒最好揀All Inclusive~咁就篩剩得5間選擇

原本我想坐水上飛機~但同時又要考慮直航/轉機

我唔想轉機..唔想係Male住一晚~想直接入島住

但水上飛機4點後停飛~而直航delay又唔會負責
(因為之前問過其他旅行社~上年3月試過臨時cancelled航班又有嚴重delay =.=")

所以阿Vic建議如果坐直航~揀speedboat穩陣好多

最終我都揀直航~Packages 12月confirmed(等出發..go!!)
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Package係6日4夜~Mega航空每星期得一班機

由1月開始..已經check住個flight time準誠度

基本上可以接受~通常delay 15-30mins就離港呢
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
3月7日(星期四)~7:30am去到機場D區做check in

指示唔清楚~櫃檯上既電視又無航班資料顯示

要問地勤先確定到位置~到好後期就有show返囉

雖然有四個counter~但真係超勁多人+手腳好慢

由HK > Male(5M137)~起飛時間9:50am..航程6小時

時差方面..Male慢香港3小時


出發前幾日..阿喂已經講定要去飲茶

check in完就去"潮樓"囉~埋單原來有7折喎



航班有九成係大陸人~訂packages時..

我地有特別要求~揀間少大陸人住既Villas



機艙內分兩邊座位~一行三人座

機身比預期寬敞舒適+乾淨(因為出發前好多人彈到不堪)

我地request窗口座位~去回程都安排很好(很前位置)



比原定起飛時間遲15分鐘..全機爆滿



純粹填肚既飛機餐



阿喂要牛肉飯..我要雞肉長通粉



中段仲有小吃





仲有雪糕..不過唔係派架

係咁岩去完洗手間~空姐個廚房放住..可以攞囉



wow..6小時機程差不多到啦

機艙突然播"江南Style"..空姐帶我地做伸展運動





當地時間13:40到達~機場面積好細呢



出到機場..已經好多職員舉名字牌接客人

我地又話有..但搵唔到囉~於是直接去counter報到



連埋我同阿喂~共有6個人住同一間villas

當中有兩個香港女仔及一對外籍夫婦

等齊人..由職員帶我地坐speedboat



船程10分鐘..我地就到達"Adaaran Prestige Vadoo"

職員帶我地去main bar安坐~送上welcome drink

再為我地做check in手續~完成後..將我地交托管家照顧了



管家(Deepu)先帶我地環島一周..介紹Villas環境及設施

然後連同行李..一齊就坐club car返房啦^^



(待續)

沒有留言:

張貼留言