2013年4月23日 星期二

Relaxing。馬爾代夫(11)


3月10日(星期日)~黎到Day 4

每日既活動其實都一樣..唔係食就係瞓

一係浮潛..浸水..飲野..影相..睇星星..睇魚^^

唯一唔同就係餐飲~唔講咁多..睇下有咩食先

早餐"鮮榨菠蘿汁"~唔係日日有..服務生要入廚房問呢


每日服務生拎麵包籃黎~我會揀1-2片多士食

仲有牛角包+甜酥餅選擇~不過酥皮類較肥..我好少食



連續食左幾日~已經超出我一星期既食量

依早無咩胃口~揀個生果盆就算lu



除左鮮榨果汁~仲有基本飲品選擇.."Organic Tea"



餐廳室外環境



除左第一日晚餐揀坐室外~其他餐都揀坐入面

其實環境係好好~不過因為有部份客人食煙呢



Lunch.."Bitter Lemon"(好醒胃)



我個人比較鐘意飲白酒~阿喂話好熱..所以點啤酒



湯皇阿喂既.."酸辣湯"



Cold Cut



我唔太肚餓~所以無點主菜

阿喂既主菜.."炸春雞伴薯條"



唔係講笑..靚到唔餓都搶左件黎食

伴醬有"士多啤梨及芒果醬汁"..超開胃



wow!! 依隻炸雞..正到無朋友

夠香脆又無油膩感..超正





依日天氣好好..hea飲又可以睇埋日落



對面係另一間villa







管家話依晚有個cocktail party..叫我地可以參加

睇完日落..返房hea到夠鐘先再出去呢^^



(待續)

沒有留言:

張貼留言