2013年4月19日 星期五

Relaxing。馬爾代夫(9)


3月9日(星期六)~話咁快就Day 3

係馬爾代夫咁多日~陽光好猛..超爆曬但好大風

依日好早起身..懶洋洋hea到9點先出去食早餐

朝早見水流比較急~我無去浮潛..阿喂自己去玩囉

返黎佢話好吃力~佢浮浮下..飄左出餐廳果邊水域

好難先遊返黎~我話囉..係果邊上岸行返黎呀ma

阿喂有時就係咁..有得玩唔會理當時環境狀況

可能自細爸爸會教我地~玩時玩..要有安全意識

所以之後佢再自己浮~我要佢係我視線範圍內囉
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
等阿喂梳洗完..就出去食早餐

先點個"鮮榨橙汁"


本身早餐食唔多..所以點少少share食

最主要去飲杯野~補充多d水份

"Cold Cuts"



"薯餅"..超正但好多油



"Pancake"..又係有幾款醬揀~我揀伴honey



食完早餐~唔係影相..就係返房玩浮潛+浸池

好快又話夠鐘食lunch呢^^



綜合幾日影既相





beach bar有水煙供應













依邊近大海..風浪好大~我地唔會係依邊游

同埋成日聽到沙灘員工大叫..叫d客人游返黎



由房露台..望出黎果個沙灘位置

游過黎既距離好近+大部份水位唔深



水底真係好多魚~見過有過百條好似烏頭size

成堆圍圈咁游..好壯觀~同埋有好多唔同品種既魚

不過見到大魚有d驚..因為之前係Koh Lipe比細魚咬過

所以唔敢近觀~佢游埋黎..我會即走(唔係佢驚我~係我驚佢..哈)

有d手掌size既珊瑚魚就好得意(可以撩佢玩..又圍住你游來游去^^)



我地間房就係對面



除左沙灘..仲有個花園



Spa House(Promotion for couple US270~無留意包唔包10% service及8% GST

1.5hrs送30mins massage~我地無試..唔知手勢得唔得





好多worker..睇衣著可以分到唔同階級



(待續)

沒有留言:

張貼留言