2013年4月25日 星期四

Relaxing。馬爾代夫(13)


3月11日(星期一)~話咁快就Day 5啦

最後一日係villa~夜晚準備坐夜機返香港lu

早幾日都瞓到近8點先起身~太陽都出來了^^

所以諗住隨緣影日出~唔想刻意起身去影囉

出奇..依早未夠6點就醒左~仲係完全清醒狀態

去完洗手間..出露台昅昅~wow..剛好準備日出喎


估唔到最後一日會影到日出(感恩)



阿喂被我嘈醒左~所以佢都影埋一份(哈哈)



影完無再翻瞓~早少少出去食早餐^^



餐廳室內環境



早餐我點多士+cold cuts



係香港好少食火腿~其實都鐘意食架

不過因為含鈉太高~所以盡量少買少食

最右邊果款係牛肉..留比阿喂攪掂佢



阿喂點既早餐..超豐富





食完早餐..我開始收拾行李

阿喂話要最後一浮~所以又去左浮潛

玩完攪掂晒..管家12點黎接我地check out

check in時..已經問過可唔可以extend到2點

酒店企得好硬..extend要加錢~我地6:30pm就走

加錢extend 6個鐘好無謂~去main bar hea坐好過

第一日黎無食lunch~所以最後一日可以享用



頭盤.."煙肉蛋沙律菜"



阿喂既"蟹肉湯"



前一日仲諗緊..點解咁多餐都無pizza

估唔到最後一餐有喎(感恩)~"夏威夷薄餅伴薯條"





阿喂既"安格斯牛肉炒飯"



最後一餐~點埋個甜品..完滿結束^^



(待續)

沒有留言:

張貼留言