2013年4月17日 星期三

Relaxing。馬爾代夫(7)


3月8日(Happy Friday)~行完一圈..準備去食lunch

Lunch都好多元化(包括有Starts, Soup, Pasta, Main, Snacks, Desserts)

每餐依個人喜好點份量~外國人通常全點每人一份

但我好多都點一個..甚至無要~因為同阿喂share食

所以通常服務生都會奇怪~甚至問幾次去confirm(哈哈)

本身我食量細..好多都試唔到~每日又轉餐牌仲更加添

不過唔想勉強食~因為已經飽..再食根本食唔到好味道

同埋~我可以餓..唔可以食得太飽(會嘔..唔想糟蹋左d食物呢)
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
我地先點飲品..白酒及Gin酒


頭盤.."煙三文魚沙律菜"



"番茄濃湯"..湯皇阿喂餐餐都會飲湯

每一個湯都做得好好~超夠熱+濃郁



阿喂既主菜.."Reef Fish"



我要snacks.."炸薯角"



原味夠粉糯



甜品..點個"生果盆"

Lunch既食物水準都好掂..好美味



下午返房浮潛+浸水

玩完黃昏就去main bar飲野



main bar露天場~可以欣賞埋日落













睇完日落..飲多杯野~又準備食dinner啦(哈哈..食食食)



(待續)

沒有留言:

張貼留言