2013年4月9日 星期二

Relaxing。馬爾代夫(2)


今次揀選All Inclusive既Adaaran Prestige Vadoo

其實係五間All Inclusive之中~算排第二選擇

第一選擇其實想住Lily~因為transfer係水上飛機

同樣..先前因為擔心航班delay~所以最終放棄選擇

不過經過今次實際經驗~擔憂可以話解除左

如果再去馬爾代夫~我地會考慮試坐水上飛機呢^^
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
3月7日(星期四)~管家(Deepu)介紹完villas環境及設施

我地坐club car返房~再為我地介紹房間內外設施


房間空間感都大..每間獨立房設有wifi

不過用既時間真係超少(純粹睇news/check email/上fb+食糖)

屋企已經日上夜上..去旅行我愛享受~珍惜同阿喂相處時間







兩旁設有衣櫃~趟門後面係mini bar及洗手間





sofa兩邊設有洗面盆..前方透明玻璃浴室

左邊玻璃門外..仲有個露天按摩池





檯下透明玻璃..夜晚可以望下魚



日頭會將玻璃大門..木窗門..按摩池玻璃門開晒

超級好風~瞓晏覺都會覺得凍^^



露台位置..全海景觀



有自動清洗系統既泳池

通常浮潛完..用花灑沖完身~會去浸水hea下









露台望到villas既沙灘~我地都有浮潛過去

hea夠又游返上房~距離唔太遠..水都唔深^^



露台=大門位置





玻璃水真係好透徹又多魚..超正



(待續)

沒有留言:

張貼留言