2013年4月18日 星期四

Relaxing。馬爾代夫(8)


3月8日(Happy Friday)~係main bar睇完日落^^

準備去食晚餐~order完食物..先黎個小吃"煎三文魚"


通常都附上餐包..不過之後既餐

反正留肚食其他野~所以叫服務生唔駛送上

但其實佢地既麵包..真係好好食呢



湯皇阿喂飲左兩款湯.."胡蘿蔔橙湯"



"香辣竹筍魚湯"..味道帶酸辣+香茅味



我要.."Beet Salad"

上層有青蘋果絲+feta cheese





主菜..個名唔記得

係中東/印度既角餅類~唔油膩..好清淡唔錯

下層既蔬菜粒..切得好粒粒+細緻



依日特別留肚食甜品..整得好精緻呢



最緊要係唔會好甜





雪糕下層係焦糖脆脆..帶點拖肥味道



下午管家送"小吃"黎房間既時候

同我地講..依晚main bar有show睇

所以食完飯去睇下~主要係唱+跳民族舞

表演時間大約半個鐘~睇完出去又見到管家

佢問我地係咪返房..我地話係~之後就say bye lu



返到房..感覺好怪怪~出去果陣已經執好房ma

但感覺係有人再入過黎~最明顯隻窗明明關左

返到去係開左~個心有d寒! 跟住阿喂就大叫啦
(=係屋企阿喂郁過我d野都一定知~因為我放既物件全部有個人記認架..嘩哈)

哦..! 原來管家襯我地出去~攪d心思慶祝"週年日"

本來好寒..突然變得好開心~不禁從心笑左出黎(好窩心^^)



原本下午諗住問管家攞冰~座凍支香檳飲

不過hea下玩下..完全唔記得左開黎飲

管家仲整左朵花花係入面~即刻氣氛唔同晒^^



哎Yo..仲放定水整個泡泡浴

雖然管家唔係成日現身+唔會騷擾我地

但其實感覺到..佢每日都暗地裡睇住我地行蹤呢



(待續)

沒有留言:

張貼留言