2013年4月22日 星期一

Relaxing。馬爾代夫(10)


3月9日(星期六)~係島享受假期..除左食玩瞓

最正係安排好晒~定時定候去用餐又無人騷擾

我見有d Resort會安排好多function叫客人玩

之前分別有兩對fd去完馬爾代夫~又係好多活動

講真..我唔鐘意囉~阿喂反而熱衷依類群體活動
(細個就會..依家我唔易同人混熟~人越大..仲更加內歛~阿喂就好易識到人囉)

所以假期我都係鐘意自己享樂多d呢^^
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
每日d時間..真係過得好快~無耐..又夠鐘食lunch


阿喂既"番茄湯"



我要個"春卷伴沙律菜"



每餐既食材都好新鮮



好清口味既一個春卷



阿喂既"香草忌廉長通粉"



我要"海鮮炒飯"



飯既乾濕度剛好~炒得好惹味

佢地既食物..真係令人幾飽都會想食

食完依個飯..飽到我呆左大半日



仲有..甜品+生果盆





透明玻璃..望到廚房情況

早午餐會少人d~晚餐見過有接近20個廚師



每道菜都好用心整..服務生又有耐性等

加上佢地個master chef好嚴厲

見佢成日入廚房昅實+間中鬧d廚師(哈哈)



下午浮潛+浸完水..超勁眼瞓

瞓到8點有人按鐘入黎執房先起身

wow..瞓醒又去食食食dinner啦^^



小吃.."煎魚餅"



頭盤.."香草番茄芝士片"



頭盤.."吞拿魚(tartar)"



湯皇阿喂既"海鮮蟹湯"



阿喂既主菜.."牛扒伴飯"

個飯焦過..有焦脆香



我既.."三文魚伴薯蓉"

食完飯又去main bar坐~睇星星+睇魚(超勁舒服)



(待續)

沒有留言:

張貼留言