2012年7月23日 星期一

手信。用品


"泰南(三島)十天遊"既遊寫~已經全部寫晒lu

最後一篇..睇下我地買左d咩手信+用品返香港先^^

依個"椰子軟糖"手信~係Koh Samui既"阿公阿婆石"特產

我超鐘意食椰子/椰子製品(雪糕,shake等)~但唔like糖類製品

=好似咖啡都係囉~我like飲咖啡/食咖啡蛋糕or cookies

但一樣好唔鐘意食咖啡糖~覺得個味好唔真實+唔like食太甜野


但依個椰子糖好特別~口感好煙韌(店主仲識講"QQ"..哈哈)

味道唔太甜+椰子味好清淡~所以提議阿喂買返公司做手信

雖然我接受到+覺得好味~但最多都係食1,2粒..阿喂就超like



另外係超市買左包咖啡+魚乾(都係公司手信)



我係當地差不多每晚都要食2包既"辣味魷魚片"

真係好辣又惹味~越食越上癮..最終係超市掃左15大包

每包有12小包(=共180包)~阿喂話我痴左線(哈)..我話實在太好味

不過都幾難消化~15大包中..分左5包比阿喂拎返公司做手信



今次過去..主打都想買返d Boots既用品

"椰子杏仁焗油膏"~好清香椰子味

有日用完..阿喂問點解成日有陣椰子味喎(哈哈..我話係我散發出來架)



Body Lotion..都係椰子杏仁味~依款上次都買過^^



Hand Cream



本身有做身體磨砂習慣~所以見有杏仁味..都入返2盒



Body Butter..冬天必需品(椰子味及橄欖味)





最驚喜係"阿公阿婆石"果道~買到依3支"有機冷壓椰子油"

原本我一心係買黎做髮尾油~店員仲介紹我可以用黎煮食

不過聽完無當一件事囉~直到回港後..睇開既一個專欄

介紹"偉大的椰子油"~仲話今年年頭已推翻之前科學家

話椰子油不健康+致肥既誤論~反而話係最健康既食用油

而且遇熱既穩定性仲好高~=唔似橄欖油遇熱會變質呢

加上依3支仲係有機+冷壓(cold pressed)~隨即上網再搵多d資料

終於依3支椰子油當寶啦..同阿喂每日直接吞服一湯匙(用水送服)

當"髮尾油"用..比原先果隻更為吸收~而滋潤皮膚效果都好好

超感恩..仲比我無意中搵到香港某shop~除左好多天然食用品外

仲有"有機冷壓椰子油"賣~所以遲下會出去依間舖睇睇呢
(唔想幫人賣廣告..有興趣想要有關店舖資料~請"私人留言"給我)

沒有留言:

張貼留言