2012年7月9日 星期一

Encore。Koh Samui(4)


6月10日(星期日..Day 6)~5點多..坐船返到蘇梅(Seatran Discovery Pier)

原本有車接我地返酒店~點知個司機(Manop)唔記得左黎

最終Manop交託船公司職員~送我地返Mercure Hotel

酒店check in完~我地就walk去Lamai Beach租架電單車先

"蘇梅"同"Koh Tao"揸車分別好大~其一.."蘇梅"面積大好多

加上多車~而Koh Tao面積比較細~返resort既車程好短

所以我地都有共同意識~因為車程太長..係蘇梅唔會酒後駕駛

而且提防路上遇到無牌or醉駕~保護自己..都以安全至上為緊

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

6點多..由酒店出發去租車~已經過晒日落時間

依日既晚霞超靚~可遇不可求..之後都遇唔到lu











係Lamai Beach租完車~我地出發去Nathon食地道晚餐



Local既飯堂..小檔口形式



食物種類有..泰國炒麵,湯麵,串燒,炸物,甜品等等















"Pad Thai"..先將食材爆炒再加入粉條炒勻

最後以煎蛋包裹上碟~以花生碎,芽菜,辣椒粉,青檸等配料伴食

味道帶甜..粉條煙韌~配搭芽菜及配料~口感清新..多層味道



炸雞件(伴甜辣醬)~雞件香脆入味



"串燒"..味道太甜~唔夠焦香





"豬手麵"..味道好中式夠入味~豬手好腍..好味

整體食物~除左豬手麵..其他都普普通通(總消費:155B)

食完揸車返酒店(來回車程都40km)~攪掂梳洗完..11點多就瞓呢^^



(待續)

沒有留言:

張貼留言