2012年7月5日 星期四

Sunshine。Koh Tao(8)


6月9日(星期六..Day 5)~係"Ao Leak"沙灘玩完浮潛

我地3點幾就走lu~直接返resort泳池游水~hea玩左陣

返房梳洗+洗衫~差不多黃昏..再出動去Sairee Beach呢



不論有牌or冇牌~大部份外國人都會揀揸電單車





仲以為我地好早去等睇日落~原來好多人已經霸晒靚位



好在..仲有個靚位留返比我地^^





佢地張相影得好sweet(回來先發現個外國男~曬到背部甩晒皮..好恐怖)





依晚睇日落既時候~有2個外國女仔走黎我地旁邊果張檯

未坐低就先大力掟起~最近我旁邊既豆豆sofa(好粗暴+無禮貌)

之後..仲要自己帶水黎飲~職員同佢地講..私人餐廳要點飲品

點知佢地仲覺得自己無錯~好無禮貌咁鬧個職員



當然最終都被職員趕走啦~雖然我唔係想睇少佢地先咁講

依家歐豬問題全球都知~我地今次旅程見有部份外國人

依然裝出自己係最優越既樣子~同埋望我地既眼光好唔友善
(唔知係比強國人影響定咩~總之feel到佢地覺得依個地方係佢地專屬黎玩..雖然我地都冇撞過華人)



飲完happy hour..8點多就出發去"Tukta Thai Food"食飯



"冬蔭功湯"



色香味俱全~酸辣+濃郁度都好正~海鮮料仲好新鮮



"紅咖喱海鮮"



咖喱味道唔太辣~但炒得好香+好夠鑊氣



"鹹魚炒芥蘭"..又係超夠鑊氣~同埋好夠鹹香..菜好脆嫩



"蒜茸包"..極級推介~超正



蒜茸包用炸蒜料~味道超香超好味~麵包外脆內軟..超有麵包香

整體食物係Koh Tao食過最正既一間~而且價錢超值(總消費:360B)

依晚臨走係洗手間見到條十吋長既蜥蝪(嚇到阿喂呢~好在我唔驚蜥蝪..哈)

食完揸車返resort..梳洗+等睇波~點知我睇到半場頂唔順瞓著左lu^^



(待續)

沒有留言:

張貼留言