2012年7月17日 星期二

Encore。Koh Samui(10)


6月13日(星期三..Day 9)~係Nathon影完日落

就揸車返Lamai Beach還車先~還完再去食晚餐

最後一晚係蘇梅~老闆話要食好d喎(係呀..十年都唔會再去架啦! 哈)

加上無車呢..我話近近地去返"Sabeinglae Restaurant"

反正坐得又舒服~食物又好味~同埋最緊要有海鮮食ma

所以還完車..walk返20mins去餐廳~依晚終於可以暢飲啤酒lu^^



"生蠔(x2)"



依款生蠔..比3年前係Chaweng大排檔既好味好多

雖然細隻~但起碼食到有蠔鮮味



泰式食法..又別有一番味道



老闆至愛..encore要食"烚獅蛤"



超誇張..影完相~碟獅蛤得返幾粒(因為d餸接住上檯~我要影左先)


所以叫多碟"BBQ獅蛤"..再食過囉

2款都好味~有鮮味而且配泰汁好醒胃



"蒜茸胡椒大蝦(x2)"



蝦好巨..肉質新鮮爽彈~走油夠脆身+蒜料入味又香口..正



"咖喱炒蟹"



活蟹肉質好鮮嫩~點一隻既份量都好巨



醬汁味道唔會好重~但有充足咖喱香(蟹鉗超巨)



"蒜茸包"..食過Koh Tao果款蒜茸包之後

依款明顯失色~加上本身都唔夠蒜香



整體食物滿意~味道+服務同樣好好(總消費:1780B)

食完飯就行返酒店~梳洗+hea住收拾一部份行李

之後睇埋National Geographic教狗節目..就瞓lu^^



~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

6月14日(星期四..Day 10)~依日要離開蘇梅lu

7點幾起身..梳洗完~收拾好行李..再出去食早餐

hea到8:45am就check out~9點有專車送我地去機場

阿喂頂帽..就係漏左係依架專車入面囉



星期四回程得一班早機~我地由蘇梅 > 香港(PG805..11:30am)

今次係旅行第一次件行李過磅(過左5KG..不過無理喎)~攪掂過埋關就等上機



仲有好多時間可以係機場hea~依班機回程都full晒



3個鐘多少少..15:45我地就返到香港lu

"泰南十天(三島遊)之旅"..亦正式完滿結束



(完)

沒有留言:

張貼留言