2012年7月20日 星期五

Our Journey


"泰南(三島)十天遊"..今個旅程影風景既相片真係唔多

可能太hea玩既關係~但hea得黎..d時間又好充實(哈哈)

不過好開心..反而同阿喂互相玩影相~仲多過想影風景

係Koh Tao..我地每日會去泳池玩水~加上淡季入住率低

基本上每日我地都可以包池喪玩一番(睇下阿喂幾咁開心..哈哈)





第3日行程.."Nangyuan Island"

上view point段路真係唔少野..輕鬆行完木橋

仲要穿入佈滿大蚊既樹林山徑~之後仲要爬石

先可以上到view point~睇阿喂既表情就知爬石好吃力

我地已經爬最矮既大舊石~其實仲有好多大石可以再爬高d

不過實在幾險峻~所以爬到上去..又睇到view point就算啦(哈哈)



上完view point落返木橋位置..我地再轉右走

前段路封左..最盡頭會有一條伸延向海既木橋



超勁大風+大浪



通常下午返resort hea~我地都係飲下野+食零食



夜晚陪阿喂睇波



Mercure Hotel露台..阿喂雄壯既背部(哈哈)



"人肉GPS"..每日出發前都會再plan route

阿喂話好欣賞依個人肉GPS~準確度達百分之一百

自從自遊行開始擔任"人肉GPS"~真係唔做過都唔覺

原來自己既方向感+認路..又真係好強喎(哈哈)



阿喂成日四圍爬石~仲要唔高唔爬

我粗身大細要照顧住相機~所以有時都要叫佢幫我影囉



Sairee Beach既"FIZZ"...飲happy hour+影日落



Koh Samui"阿公阿婆石"..老闆影完會whatsapp比fd睇



好多大舊石~d水又超清



最後一日係Nathon影日落+玩自拍





沒有留言:

張貼留言