2012年7月3日 星期二

Sunshine。Koh Tao(6)


6月9日(星期六..Day 5)~前一晚同阿喂講定

叫佢唔好再嘈醒我~依朝雖然佢又係6點幾起左身

但自己靜靜地坐係偏廳sofa睇韓劇(哈)~我瞓到8點先醒呢

食完早餐..又出發環島遊~依日去既地方好多泥路

中途我都落車叫阿喂慢慢揸(斜坡d泥又乾~我都跣左幾次腳)



後尾有d路段~多碎石+太崎嶇~為免有意外發生

寧願叫阿喂搵個地方泊低架車~大家徙步去沙灘區



部份外國人會租坐依類車行泥路~亦係最安全之一



view point





用左唔少時間..徒步去到Tanote Bay依間resort



地段雖然好偏僻~但環境好好

如果喜歡純粹留係resort hea幾日~依d會係最佳選擇

=之前最想住果間Jamahkiri一樣~享受環境..與世隔絕



真係好有緣..Day 3我地去Nangyuan Island玩ma

有個導遊帶個外國女人~同我地前後腳去view point

竟然係道撞返個泰國導遊~原來佢係依間resort既職員

佢見到我地好興奮~仲叫我地係道玩浮潛..游出去睇鯊魚

我聽到睇鯊魚..面都青埋(哈)~佢話唔驚架..好細條bb果d喎

傾左陣..我地話返resort換泳衣再黎啦(不過最終去左另一個近d既沙灘)







徒步行返出去攞車~之後揸車出去準備食lunch

去程時見到依架電單車爆左軚~回程終於有車接佢出town



Lunch.."Yang Restaurant"



超爆熱..我要飲冰凍椰青(x2)



阿喂要"coconut shake"..超正(飲完shake..再飲左個椰青添)



阿喂既"海鮮湯麵"



依間既湯麵都整得好好食~材料清淡..湯底夠味唔濃濁



我又係食炒飯.."海鮮炒飯"



炒飯好香帶半乾身~味道唔會好鹹..好味(總消費:280B)

整體食物好食~但超勁多烏蠅..一個lunch起碼有30隻

不停嬲住我地d食物~張開口既時候..其實都驚會飛埋入口囉o_O



(待續)

沒有留言:

張貼留言