2012年7月6日 星期五

Sunshine。Koh Tao(9)


6月10日(星期日..Day 6)~最後半日係Koh Tao既行程^^

下午我地會坐船返Koh Samui~繼續餘下"5日4夜之旅"

依朝7點幾起身~食完早餐..阿喂話想再去Ao Leak玩浮潛

所以換好泳裝..就出發lu~玩到10點左右..就返resort

梳洗完+收拾好行李~再出town還車~跟住就去食lunch

告別Koh Tao最後一餐~揀左去"Cafe Del Sol"食Pizza^^



"Watermelon Shake" + "Orange Shake"



"Tuna Salad"



食材好新鮮~吞拿魚茸份量好多..沙律夠冰凍感





"Seafood Pizza"



pizza整得超靚~海鮮料伴香草醬..好match好突出



香草醬份量..點到即止~好突顯整個pizza既味道



批底香脆可口~超正



好回味既一個pizza..好味道



食店環境舒適~服務都好ok

整體食物用心製造..味道好好~份量都好足(總消費:560B)



1點鐘係resort check out~2點由專車送我地出碼頭

係碼頭check in完~反正3點鐘先開船~我地放低行李

再walk返入town行下+飲個凍椰青~2點半返碼頭等上船

船期準時3點開出~同樣..中途站會係Koh Phangan上落客



Montra Resort其實同碼頭好近(白屋位置)



回程返蘇梅同樣好大浪~中途站上落客仲出現驚險場面

船職員話依日既浪..只屬3級~前2日有5級大浪

所以全程都昅住乘客~隨時派發嘔吐袋





船程2個多鐘就返到Koh Samui



之前出發去Koh Tao講過話終於知道..碼頭d車點用ma

我地同船有2個外國人~回程玩到周身傷+吊藥水(有護士跟船)

其實Day 2去程時~中途站上船..已經見好多外國人周身傷

阿喂仲問我係咪潛水整傷~從傷痕一睇..我話肯定係炒車囉

之後係Koh Tao都見唔少外國人~傷痕+受傷既部位係一樣

部份仲嚴重到骨折要包紮+用醫院專用既支撐架出入(真實事件)

因為部份外國人去泰國旅遊~會無牌駕駛+好多醉駕出事

所以我地都怕左佢地~唯有係道路上小心d+留意住佢地囉



之前提過..出發前同Koh Tao Resort職員re-confirm接送

仲叫我"唔駛擔心+一切安排好"~點知..回程真係無黎到

好在..出發前我準備好晒司機(Manop)既資料+手機號碼

於是搵船職員幫我打去問佢~佢原來真係唔記得左

於是叫船職員代送我地返酒店~車資佢會比返船職員喎

不過落車既時候~我有再三同佢講..我無比車資Manop

船職員話咩都唔知~只知道車資由Manop負責就ok喎
(既然我講左幾次..佢都咁答~所以感恩..我地今次旅程賺左500B呢)

回程係的士上見到彩虹



接下來.."5日4夜蘇梅之旅"~同樣入住"Mercure Hotel"



上次無影到個露台..都係一樣大的





(待續)

沒有留言:

張貼留言