2012年7月12日 星期四

Encore。Koh Samui(7)


6月12日(星期二..Day 8)~依朝7點就起身lu

去旅行..我地都真係慣早起身~雖然我會比阿喂瞓晏d

但晏之中..其實又算好早~但相對享受旅程既時間就多左

梳洗完出去食早餐~hea到9點..揸車出發去做Spa

之前講過..出發前鎖定左幾間Spa House~當中有一間

係3年前做過既"Eranda"~今次都有去睇下..價錢無變

但因為promotion package有facial~阿喂上次做完敏感

所以反正有得再揀~順便想試下其他spa house既服務

最終決定揀去Bophut既"Peace Tropical Spa"試試呢

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Spa house既環境好舒服~服務員好有禮貌+好好笑容

去到先同我地做份問卷調查~揀身體磨砂及香薰按摩油

再問問有無潛在病症~邊個部份特別疲勞..需要重點按摩

之後..再揀要邊種按摩方式(包括Thai, Oil, Aroma, Asian Blend, Swedish)

同時..按摩力度都會問埋我地~再一一記低比技師呢(好貼心)



問卷期間..送上冰凍香薰手巾+凍洛神花茶



一切準備就緒~服務員就安排我地去spa room







佈置極具峇里風情



獨立房間好大空間感~私隱度極高

房間仲設有純天然音樂..感覺好清幽恬靜



玻璃房外..有個淋浴,洗手間及衛浴池



我地揀"Double Delight"(60mins body scrub + 90mins massage..共2.5hrs)

唔要有facial既package~依款最為岩心水

oh..依日做spa嚇親個技師~因為我個肚超敏感(好怕唧囉)

佢做scrub動作又快ma~當磨到我個肚~我突然大笑左出黎

嚇到佢即刻停手..仲係咁問我"are u ok? ok ok??(超尷尬 =.=")

到做massage時~佢就雙手先放係我肚上適應+唔敢按太耐(哈)

做完Spa..同樣準備茶點服務及熱薑茶~超舒服晒^^



整體服務+技師既手勢都好好~而且價錢超值



沿途經過Bophut Market~諗住入去貢下有咩岩食



屬於local街市及熟食檔





街市部份~我無辦法再向前行~因為魚臭味實在太濃烈



食物及貨品價格超平



行完我地就走lu~唔打算係道食野



沿途繼續再搵野食~見依個local檔好乾淨..所以停車食碗湯粉

"芽菜+金不換"..原來會循環再食的(因為食緊既時候..見隔離檯食完~佢地留返洗過再用)



阿喂要"牛肉丸湯粉"(x2)~份量較少但超好味



我要"豬肉丸湯河"


不得不讚..依間local檔係食過咁多間local食物最正既一間

豬肉好腍+入味~湯底色濃但味道唔濃濁..好好味


原本想飲椰青~不過無貨..檔主問我地要唔要可樂

以為佢地有存貨~點知原來特登揸車出去買比我地

整體食店環境好乾淨~食物好正..好nice既服務

湯粉既價錢仲超平..只係20B/碗~雖然份量較細

但如果食量唔大~其實都好足夠呢



食完湯粉..又出發去超市shopping上貨

買完回程再去view point食鮮椰子雪糕(30B)
今次唔加配料~一人一杯望住海景慢慢食完先返酒店呢



參考資料:

Peace Tropical Spa : http://www.peacetropicalspa.com/index.php

(普遍Spa House既Spa Package~揀選上午去做的話~通常會有discount
部份Spa House大約有7-8折, 或者係指定既promotion package)

(待續)

沒有留言:

張貼留言