2018年5月30日 星期三

布吉自駕遊。我們在途上


4月22日 - 4月29日 (布吉自駕遊8天之旅)

終於又黎到最後一篇..我們在途上~今個旅程好hea

食/玩/買..其實都無點影人像相~雙人自拍更加係"零"

好! 又回顧下旅程先~第一張通常都係老闆check in+寄行李 :p

話時話..一個月咋! 佢d剷青已經無晒~前幾日叫佢好去剪髮

由其依家咁熱..叫佢再剷青d~佢好大反應話..唔~得! 盡架啦!(哈)

落機出咭@Truemove~人好少..手腳又快! GOOD

之後去攞租車@Hertz

今次架租車無上年咁正~咪數多+車身比較花..USB仲壞既

lunch@Piang Prai

今次試左好多間新餐廳~間間都有水準

買酒@Supercheap

老闆最期待..就係買啤酒~原箱黎啦喂!

Supermarket@G Grocery

老闆話..有冷氣~比行supercheap舒服好多喎

發現笠家姐要果隻"脆魷魚"~太高啦! 叫老闆幫手拎

行下依d廚品用具~分分鐘發現好野架

另一日shopping@Supercheap

今次叫老闆著最透風既衫褲入去~上次熱到佢呢

自己走左去藥房涼冷氣~掉低我一個自己行

所以今次講定..唔好又掉低我一個自己行囉



今次EQ唔錯..陪我行完買晒野~就開始叫熱

即刻同佢去藥房涼冷氣~雖然係微冷氣..但都好過無

所以我叫佢唔好再介紹人去Supercheap

因為連佢自己都頂唔順焗熱(哈哈)



買海鮮自煮晚餐@Rawai Seafood Market

18年啦! 老闆終於訓練有素~依家買餸/揀生果都有一手

同岩岩識佢果陣呢..真係差天拱地! 最經典..

剛結婚果陣~皮蛋/鹹蛋都唔識分..買錯晒呢

包池操水@Condotel

有日唔係咁舒服..所以我唔游啦! 老闆自己去操水

5hrs Spa@Siladon Spa

老闆唔知我影左依張相~之後我放上fb

佢好大反應問我..做咩放依張相? 唔出得街過喎

我話..有咩問題? 又唔係無著衫(佢堅覺得著浴袍=無著衫架! 哈哈)

Tea@Neko Cat Cafe

老闆成日話我short short地~對住部電腦又自言自語

咁佢應該..同我去睇多D貓狗醫生

依個方法最令我開心+最療癒~見多D..人都正常D

同貓貓狗狗玩..除左個心溶化~連心情都超爽晒

老闆話平時已經發現我..成日自言自語

今次對住包零食~都可以同自己講野喎

我諗緊岩唔岩妹妹食ma~佢又嚇我食壞妹妹..就知死(最終唔買啦)

Shopping@Lemongrass House

其實Rawai附近都有間分店~不過我都係鐘情總店多d

今次去發現有新成份產品~所以又買返d啦

買食材@Khun Mae Chu(珠媽媽)

Day 5去完..Day 8走果日收到航空公司delay通知

咁再encore珠媽媽~下次都會再去呢

布吉之旅..正式完筆~多謝大家收睇^^

(完)

2 則留言:

  1. 自言自語笠早呀..襯依家得閒就上來坐陣先~~~~

    睇到妳呢句--> 雙人自拍更加係"零 我差d噴水
    不過我去旅行都好少自拍..如果d地方成日去..就更加無意識一齊影添呀~

    我睇電視仲勁 有時睇人教點煮嘢 我會話:哦哦哦
    小奧話好似現場教緊我咁 哈哈~
    但妳"對住包零食~都可以同自己講野" 又好搞笑喎
    我都幻想緊妳係點 嘩哈哈哈哈~

    見到d得意嘅貓貓狗狗 真係好開心架 起碼佢地唔會背叛妳~
    同埋佢地真係好有性..果時爸爸走咗 我地坐喺地下摺嘢 佢會靜靜坐喺妳隔離
    但平時就會跳來跳去..所以我好肯定狗狗真係好有性呢~

    阿喂搞笑啦 浴泡都遮哂d肉啦 背心反而就唔怕影 嘩哈哈哈哈~

    好難得妳買完又買 肯定妳呢個trip好開心呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 自言自語笠2.0~好似回極都未完咁既? 哈哈哈哈
      做咩噴水喎~幾可憐呀我..你仲噴水(哈哈..衰)
      咁又係..有D地方成日去都已經無左果份激情想影

      哈哈哈哈..你又攪笑啦! 真係好似教ING你咁煮餸咁
      有無3D效果..直頭係你前面教~小奧遲D要帶你睇心理醫生(哈哈)
      衰啦..好正常之ma! 平時我成日一個人係home
      都係自己同自己講野多啦~去街咪習慣左囉
      見到d貓零食都好自己同自己講..自問自答都幾好玩架(哈哈)

      係啦..對仍動物最開心~最恐怖就係人類..好煩囉
      係呀係呀~動物真係好有性~佢地真心知發生咩事架

      哈哈..你話阿喂係咪怪雞~大佬..又唔係無著衫~緊張得佢呀
      依個布吉TRIP比上次開心好多~出發前..叫阿喂唔可以提
      果個TRIP已經比潛意識隱藏左~我永遠都唔想再記起任何事
      佢又真係聽話喎~一句都無講過

      刪除