2018年5月8日 星期二

阿德萊德自駕遊。Glenelg(Brickworks Marketplace, Glenelg Beach, Harbor Town)


3月13日 - 3月26日 (阿德萊德自駕遊14天之旅)

3月24日(星期六..Day 12)~係Apartment放低行李之後

叫媽咪唔好出去lu~我同老闆出去行下+買飯比佢食

等佢好好瞓陣+休息一晚~聽日先再同佢..正常行程呢

第一站..Brickworks Marketplace(車程約22mins)



Dan Murphy's Brickworks(專賣酒品店)

Brickworks Marketplace..主要有Woolworths & Big W

其他就係中型購物商舖及飲食店舖


以kg計既乾果,果仁等食物

Tony & Mark's都係超市~我地係入面買左唔少手信


連續2日行依間超市..都好想買左邊果d cookies

不過唔知會唔會好甜+好唔好味? 見一次拎一次上手

同埋太大包~2日食唔晒..寄倉又驚碎..hand carry我又唔想

最終擾攘左好耐..決定唔買! 老闆話我好煩(哈哈)


3月25日(星期日..Day 13)~依日再同媽咪行

"Brickworks Marketplace"~之後去"Harbor Town Outlet"

第一日落機..好早去過Harbor Town-Woolworths

依日就正式好好地慢慢行下


老闆同媽咪睇家品..起勢咁搵好野(哈哈)



爸媽好鐘意買Fila~依道都有..所以陪佢入去睇

媽咪揀d衫好岩身..不過佢check衫就超級嚴謹

嚴謹到我忍唔住問佢~你係咪揀老公呀?! 揀咁耐架?(哈哈)

有表演




行到差不多14:00..驚媽咪無飯氣又唔舒服

即刻捉佢去food court食個大飯..補充體力先

今次去旅行..又了解多左媽咪囉

總之每日一定要有飽飯到肚~咁佢先夠精神

佢反話我地怪..去旅行可以唔食飯又食咁少野(哈哈)

我同老闆食"fish & chips"(媽咪個飯已經食晒添啦..哈哈)

下午返Apartment休息~黃昏去Glenelg Beach散步

由Apartment行過去超近..唔駛3mins

老老實實..我真係唔鐘意昅仔

純粹都想睇下外國D兄弟係咩質素(哈哈)


大草地仲有sunday market

Moseley Square & Town Hall




其實我都鐘意假日..可以坐草地hea下+野餐




行左廣場大街先..之後再返beach睇日落



依區好熱鬧~人來人往..車來車往

有輕鐵..Adelaide(Entertainment Centre)< >Glenelg(Moseley Square)

Adelaide Town都有free city connector bus(98A,98C,99A,99C)(可在link查找)


依間北印咖哩應該好正~因為經過聞到好香+勁多人排隊買

行完再返沙灘睇日落




Adelaide+Kangaroo Island..所有行程完滿結束!

3月26日(星期一..Day 14)~04:45離開Apartment..早機回港lu

(待續)

參考資料 :

1. Brickworks Marketplace - https://www.brickworksmarketplace.com.au/
2. Aelaide Metro - https://www.adelaidemetro.com.au/

2 則留言:

  1. 吱吱吱吱吱吱吱吱笠 我諗起唧唧冰呀 妳呢?!?!?!

    " 一次拎一次上手 同埋太大包~2日食唔晒..寄倉又驚碎..hand carry我又唔想
    最終擾攘左好耐..決定唔買! 老闆話我好煩(哈哈)"
    呢part好笑呀 嘩哈哈哈哈哈~

    下次妳想買曲奇..我同妳SHARE丫..家姐非常鍾意食曲奇架~~
    老人家覺得食飯先夠飽架 不過我果次做完手術 真係覺得有飯氣先有力啊~
    同埋中醫都話最緊要食飯 咁先有氣架~

    老老實實..我真係唔鐘意昅仔<--係咩?!?!?! 哈哈哈哈哈哈
    行超市..行outlet..昅仔..睇日落..呢日行程非常滿意 嘩哈哈哈~

    係咁先..ready 心裡出去食lunch
    8卦帶我去食好彈牙嘅丸喎 唔彈佢就知味道~~~~
    拜。。。。拜。。。。妳。。條。。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 吱完未呀你..哈哈哈哈!
      哎呀! 你知我啦..依家買野要諗清楚ma
      包cookies應該都拎左4-5次啦! 嘩哈哈哈哈..算吧!
      不過你覺唔覺香港依家好多以前食開既cookies都唔好食左
      好難食到自己岩食既cookies~同埋..好快牛油太多囉
      自己整過都知ma..勁多牛油! 真係好肥..但間中又會想食少少

      係呀..成日都想同你講~你試下開始食返多少少飯..等個人唔會成日暈
      可能都好有幫助~媽咪果日就係咁囉..真係嚇死我架
      所以我話再去旅行~每日一定要佢食個大飯先好活動
      你知我啦..食唔食野都得ma~餓親佢就唔好囉

      最終d丸彈唔彈呀~有無係寫字檯彈下試過先..哈哈

      刪除