2018年5月28日 星期一

布吉自駕遊。Condo Dining & Mor Mu Dong


4月22日 - 4月29日 (布吉自駕遊8天之旅)

今次去布吉..落機+第2日已經買左2箱啤酒(共48支)

Day 1 + Day 2都出左街食~出去食..老闆又另叫啤酒

Day 3我開始病..唔會飲啦! 所以同老闆講..一係自煮

一係外買晚餐~8日要清晒48支..一支都唔想拎返香港囉

同埋..佢成日驚唔夠飲就係咁買~我話..飲完再買都未遲ma

硬係唔聽老婆講~以後要立例..實行飲完先再買

********

4月22日(星期日..Day 1)~食完晚餐..陪老闆睇波+hea飲啤酒

4月23日(星期一..Day 2)~連續幾晚都有睇電視+食生果

咩台都睇下咁囉~有晚做Mission Survive..係香港有睇開

所以追睇下(謝天華)果輯~一路睇就同老闆一路鬧

勁唔同其他版本..佢地根本係舒服版囉

4月24日(星期二..Day 3)~Rawai Seafood Market買海鮮煮

 同老闆行一圈..睇下邊間d海鮮靚先決定~最終揀依間

"蒜茸炒鮑魚"

"海葡萄"

"灼蜆"

"游水大海蝦(2食)".."白灼海蝦"

"豉油皇海蝦"

Cheers! 係Condo食仲舒服..可以慢慢hea食(消費: 1200B..約$301)

4月25日(星期三..Day 4)~因為想好好飲下Condo既咖啡

同埋悠閒d~所以買少少野食做早餐.."煎餃子" & "生果"

外買晚餐~泰式炒飯,冬蔭功湯,炒什菜,泰式炒菜(消費:370B..約$93)

4月26日(星期四..Day 5)~早餐"灼餃子"

前一晚飲剩一碗冬蔭功湯~早餐可以循環再食

除左餃子..加個"冬蔭功湯麵"比老闆食

下午茶..生果, 老闆既啤酒, 我既青檸水


買左好多零食~老闆食薯片+魷魚絲..我食榴槤干

外買晚餐.."BBQ螄蛤 & 炒菜"

"脆炸豬肉"

"咖哩炒蟹"(消費:730B..約$183)

4月28日(星期六..Day 7)

外買晚餐.."咖哩豬,炒什菜,什菜炒脆豬腩,蒜茸多士"(消費:210B..約$53)

Condotel供應既咖啡~每早都泡咖啡飲

4月28日(星期日..Day 8)~行程最後一日

可以食埋lunch先走~出發前..老闆話好懷念水上茅屋餐

最尾一日..同佢再encore啦! 是日午餐.."Mor Mu Dong"

老闆話佢請..當係布吉之旅慰勞宴呢(哈哈)

Order完食物..送上生果及蔬菜

"辣椒膏炒蝦"

d蝦好新鮮~個汁勁惹味+好開胃..好送飯

老闆必點.."炒豬腩肉"

又係勁好味~夠乾身+肉嫩

"酸辣鱸魚"..個汁酸酸辣辣又係勁好味

"醬油炒菜"

我要"藍花飯"..老闆要"白飯(x2)"..依餐勁開胃+好好味

(待續)

2 則留言:

  1. 大酒笠午安好啦~~~~
    剛慢食水餃米 好味道呀..慢食都出汗......

    笑死我..8日要清晒48支<-濕碎啦..咪扮嘢
    唔夠飲咪唔飲咁多囉..實在太激喇..
    同埋妳地有揸車..咁方便..駛咩一次買咁多喎~~

    海鮮呢家嘢.我堅唔識睇令唔令..跳呀郁呀又唔會買..
    所以小奧都好慘 無得食新鮮魚..
    阿喂真係要好好珍惜老婆識煮嘢咯 講真..有d人識煮都唔煮家嘛 係咪先?!

    如果同妳去旅行..妳唔好晚晚煮嘢比我食喎
    一晚咁多好喇 嘩哈哈哈哈~~~~~~

    妳條友仔....病仲食榴槤干同飲啤酒 NONONO~~~~
    脆炸豬肉勁吸引呀 小奧見到就會話要買啤酒..熱氣呀~~~~

    好在食完先睇 唔係我餓親就唯你事問呀下~~~~~~~~
    係咁先..拜拜妳條辣肉尾~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小酒笠,晚安好啦
      講起48支就嬲啦~次次都係咁架..成日驚唔夠飲
      又唔係唔比佢買~大佬..飲晒再買都未遲啦
      唔係第一次要拎走架啦~之前幾次旅行都係..我好憎咁囉
      但陪我食TEA又唔見話唔夠皮既~係咪先? 衰格

      海鮮跳我都驚架~好似做殺人兇手咁ma
      所以無咩必要..最好買無眼耳口鼻果D~我易處理好多
      +心理上C服D囉..哈哈哈哈!
      其實冰鮮魚都唔係差啦~最緊要望得新鮮ma
      小奧都好幸福~大佬..你收工仲要煮喎~好多人都no啦

      唔知幾時真係實現到呢? 小奧又可能驚我地去完一次..玩完
      所以成日同阿喂講..咁咁咁又咁咁咁(哈哈)

      嘻~~~~! 真係好想食榴槤嘛..死就死啦
      估唔到返黎..堅差d死囉! 幾鬼辛苦~哈哈哈哈

      你睇唔睇到野食都餓架啦~唔好賴得就賴

      刪除