2018年5月24日 星期四

布吉自駕遊。Phuket(iberry Cafe, Hokkien Noodle, Ice Cream Thaivetro Phuket, 榴槤棒)


4月22日 - 4月29日 (布吉自駕遊8天之旅)

除左正餐/晚餐..依篇綜合係"布吉"既輕量飲食

********

4月24日(星期二..Day 3)~依日去Central Festival閒逛

行到咁上下見攰~同老闆去"iberry Cafe"飲杯野hea下

"Berry Trio & Fresh Mango"..好原味鮮果香+唔太甜~正!

4月26日(星期四..Day 5)~行完"Khun Mae Chu(珠媽媽)"

原本安排去食海鮮午餐~老闆話唔太餓..唔想食咁重份量

咁好啦! 叫佢揸車去Phuket Town..有間"福建麵"都唔錯

之前未食過+份量少少地..可以試下~無英文logo

我都係記得個店舖門面呢(位置布吉town迴旋處)

"福建麵(x2)"~店舖地方比較窄迫~但碗麵真係無得輸

食材好豐富..有蝦仁,肉絲,雲吞,魚蛋,炸魚片,菜

胡椒粉好香..湯底清中好夠味~唔會好濃鹹味精感覺

整體食物有水準..用心製造~抵食+好好味(消費:90B/2碗..約$23)

食完麵..直行入內街食雪糕@Thaivetro

Homemade Ice Cream..好多唔同款色+味道

除左賣雪糕~仲有好多飾物/頸鍊/耳環賣

真係款款都想試~衰老闆又唔食(依家好興唔想食果d野呢..就話作肚痛架)

價錢唔貴..雪糕款又多~連cones都有唔同味道選擇

我揀"Rose Tea"..要原味cone(89B..約$22)

玫瑰味本身清淡..唔係好突出~雪糕好滑+唔太甜

個cone非常香脆..整體好味~下次再去要再食(超懷念)

4月28日(星期六..Day 7)~Day 3係Central Festival行超市

見到有榴槤棒..超勁想試~不過Day 3開始病..依日好返d

哎! 死就死啦! 為左條"榴槤棒"~特登叫老闆揸車去食

價錢真係唔平囉(155B..約$39)

開頭以為全榴槤肉整成榴槤型雪條~仲幻想勁creamy榴槤雪香

點知係原粒榴槤肉插支棒..入面仲有粒核~榴槤肉仲要生水

比老闆咦咦哦哦到我呢(最多咪試一次~唔試點知啫..哈哈)

好衰唔衰! 隔離有即開榴槤~老闆睇埋價錢又連環炮轟(哈哈)

哎! 唔多夠喉~我話不如叫職員揀個creamy再食過

好creamy..不過都係無"馬來西亞"品種咁好味(203B/個..約$51)

食完大鑊啦! 成個人好似火燒咁慶蛤蛤..上晒火!(哈哈哈哈)

(待續)

2 則留言:

  1. 布吉笠 妳好嗎?!?!
    i-berry 飲品好正架 唔似開水咁囉 講起都想飲番杯 哈哈~
    福建麵材料好豐富呀 最鍾意樣樣少少咁 想請問啡色果pat咩來架?! 蝦醬?!

    阿喂雪糕都唔食?! 搞錯呀 好在妳自己食咋 哈哈~
    我同小奧一定食3球架 我鍾意多味道 但佢又唔cone囉~

    點知係原粒榴槤肉插支棒..入面仲有粒核<-笑死我
    不過唔食過又唔知係咁呢 但HK$39就好貴囉~

    好..係咁先..拜拜妳條大豬尾~~~~~~


    回覆刪除
    回覆
    1. 吉完笠..我好好呀! 有心呀吓
      IBERRY好足料~不過一個人真係飲唔晒一杯+太凍啦
      個福建麵好好味呀~仲要超平果下好驚喜~啡色果D係胡椒粉呀

      依間雪糕店PLAN左要去,原本想食2次架
      不過時間唔夠~同埋食雪糕要有MOOD囉
      你都見我好少食雪糕~依間真係好正
      嘩..3球..我一個食完會死都似~唔係飽死..係凍死呀(哈哈)

      衰..一見到依支榴槤捧火都黎埋~呃人既!

      刪除