2018年5月9日 星期三

阿德萊德自駕遊。自煮餐飲篇(1)


3月13日 - 3月26日 (阿德萊德自駕遊14天之旅)

今次整個"阿德萊德"之旅..大部份時間自己準備餐飲

出去食既餐數..應該5-6餐左右~始終見到外國餐既份量

未食..已經飽左5成~同埋..自己煮可以就份量外

又多d時間係apartment~食完hea陣可以即刻瞓(舒服好多)

自煮餐飲會分兩篇出~好! 睇下我地每餐食d咩先^^

********
3月14日(星期三..Day 2)~下午係Central Market食lunch

因為通宵機太攰~晚餐簡單煮個"番茄什菜湯烏冬"

係Asian Market買既烏冬..有陣怪味(好難食)

每日例牌有"生果盤"~澳洲d生果好新鮮+好味


3月15日(星期四..Day 3)~早餐"cold cut Ham(伴沙律菜)"

晚餐.."焗蒜茸包"(超市急凍包裝..方便焗)

"灼海蝦"..d殼脆身+蝦肉好鮮甜

媽咪既"焗煙燻三文魚(伴沙律菜)"

依款三文魚又係好好味..所以encore買左幾次

用蝦水灼菜..好鮮味

"生果盤"

3月16日(Happy Friday..Day 4)~早餐.."焗魚柳(伴沙律菜)"

笑牛牌芝士超平(AUD$2/盒..約$12)~由細食到大..依家間中都食架(哈哈)

基本上每日都會有"什菜湯"

依日去"德國村"..食豬手~食唔晒全部打包..包括條骨

去旅行我會預備好多密實袋~因為N年前..試過漏蜜糖

之後每次出門..一定帶備充足用品~密封液體返香港

今次又用得著..包豬骨+豬手肉

"海鮮什菜湯"

用豬骨餚好湯底~放入蔬菜煮..最後加d"青口"

媽咪要食飯..無飯煲都唔怕~可以"蒸飯"比佢食


媽咪用什菜湯伴飯~我同老闆就飲湯+食海鮮.."蟹+青口"

"生果盤"

3月17日(星期六..Day 5)~老闆早餐"豬手肉烏冬"

因為剩返一包烏冬~前一餐留定少少豬手肉切條

煮埋比老闆食..我簡單食麵包

晚餐.."焗蒜茸包"(仲有半條..依日焗埋佢)

"什菜湯"

老闆最鐘意食既"豬肋骨"

"生果盤"

3月18日(星期日..Day 6)~早餐..我既"芝士伴包"

老闆既"雙蛋什菜上海麵"~依個係無油煎雙蛋(哈哈)

下午去到Victor Harbor..係超市買隻"燒雞"做午餐

味道唔錯..不過一隻太大~剩左既要循環再食

海景露台晚餐..冷盤"即食凍蜆"

媽咪既"焗黑椒三文魚(伴沙律菜)"

老闆最愛食依款"焗豬扒(伴沙律菜)"

"紅菜頭什菜湯"..用燒雞骨去餚湯

Day 3開始..媽咪話由佢負責煮湯~佢話去旅行

要每人分擔下工作..咁先開心喎

媽咪每日都要食飯

Cheers! 老闆最開心啦! 要湯有湯..要炒飯有炒飯又有粥

仲私下同我講..媽咪係現代版阿信~咩都話等佢做

洗衫..摺衫..煲湯..炒飯..煲粥..洗碗

去到每間屋仲預先洗乾淨..我地要用既用具
(真心覺得..對比同老闆屋企人去旅行~真係極大分別)

"生果盤"

飯後甜品..仲有好多零食(哈哈)

3月19日(星期一..Day 7)~老闆同媽咪既早餐"雞粥"

老闆真係超幸福~媽咪知佢鐘意食粥..一早起身煲架

我既早餐.."蛋糕+Cherry Juice"

午餐.."焗蒜茸包"

"鮮三文魚矮瓜什菜湯"

"焗葡式雞翼(伴沙律菜)"

晚餐..冷盤"青口"

依款青口係當地賣AUD$7(約$43)~香港超市同款賣$131

我影返比媽咪睇~話佢知..香港賣澳洲野堅貴

等佢地仲成日係當地..不停嗌"貴~貴~貴"(哈哈)

聽日入"袋鼠島"啦! 要清埋半份"新鮮三文魚"先

整個"三文魚煎蛋"~老老實實..我覺得賣相唔討好

估唔到老闆勁like~話好好味!

"豉油皇炒蝦"


"蘑菇炒蘆筍"

"生果盤"

(待續)

6 則留言:

  1. 自煮笠 午安好 呢篇我又學到唔少嘢啦 哈哈~
    烏冬有陣怪味..我知咩怪味啦..麵粉味?! 唔識點講....

    士多啤梨生果盤..立一立以為士多啤梨蛋糕..
    水蜜桃好正呀 睇見都想食~~~~
    我睇矮瓜 諗緊係咩瓜來 哈哈 我講就矮瓜 但就寫茄子~
    有粥食喎..我第一個感覺都係覺得阿喂最開心啦 佢最鍾意食熱嘢..中菜....

    我都估mi媽一定會幫手 因為佢個女都唔會係齋坐等食既人 遺傳呀 嘩哈哈哈哈~
    老實講..媽咪唔錫妳地 根本唔會主動話做呢樣果樣囉
    佢怕妳地攰..仲有佢第一日已經手痛啦 佢大把籍口可以唔做 但佢無講~~~~

    好啦..我ready食飯喇~~
    拜拜妳條...........

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬大笠..晚安啦! 你今晚好早d瞓啦!
      係? 你成日話學到野..我又真係唔覺有咩料比左你喎(哈哈)

      今個旅程食左勁多生果~講真..肉我真係好ma ma
      所以食生果最好~又唔駛煮又即食..哈
      呀..係喎! 唔怪之得..我成日覺得寫矮瓜怪怪地啦
      應該寫茄子有文藝色彩好多...THKS笠(哈哈哈哈)

      係啦..阿媽永遠係最好~最緊要完全唔係自私人ma
      佢又好錫阿喂架~至少..就算我有唔LIKE食既野
      我媽都寧願自己食都唔會叫人地個仔食左佢囉
      諗起都嬲..你詰我小器都咁話~記一世囉

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈! 盡量都係方便煮咋..多謝你呢

      刪除
  3. 每次看妳的遊記,都衷心覺得妳是個非常好的旅伴,妳的老闆很幸福啊!

    回覆刪除