2018年5月23日 星期三

布吉自駕遊。Phuket Shopping(Supercheap,Makro,Index Living Mall,Lemongrass House,Khun Mae Chu[珠媽媽])


4月22日 - 4月29日 (布吉自駕遊8天之旅)

今次去布吉..堅係為左掃貨~依篇整合今次既掃貨點

King Power唔再去lu~一來..國際品牌服飾/手袋唔駛係泰國買

其次..King Power係大陸人天地~好嘈又多人..唔岩我地去呢

而今次主打都係掃用品+手信..順便睇下有無家品岩買咁囉

********
睇開我Blog都知~Super Cheap係必去..今次仲去左3次(哈哈)

不過入去掃貨..好考EQ+能耐~唔係人人頂得住太焗熱感

Local竇..無華麗裝修

乾品屋企仲有好多存貨~今次主力買零食

要慢行慢睇~因為實在太多貨品

同埋..分類係用泰文~所以唔想走雞..要逐排慢慢行

Super Cheap藥房又係必去..加上有微冷氣

出面太焗熱~都可以入去過下冷河(奸笑)

最開心搵到Baby笠家姐~想買既眼藥膏比狗狗用

聽佢講香港買$100/支(折後$80)~係依道賣(115B/支..約$28)

不過貨品..好多已經比上年漲價左

"Siam Makro"..大型超市~除左食物, 日用品, 仲有家用品

又係必去~場地超大..本地貨品價錢同Super Cheap差不多

"Index Iiving Mall"..家品店

好多貨品都想買~但超大件/重..得個恨字

好似依款雪豆皮sofa~我同老闆都鐘意呢

地毯又係好平..成日想買張軟綿綿地毯係客廳用

我鐘意hea坐地下嘛~次次話想買..老闆就話打理好麻煩


好想買生果兩層架~老闆又話好阻地方(頂。。。)

最終係道買左2隻碟咋(哈哈)

"Lemongrass House"..上年買既貨都未開

不過都買定少少face cream+mask+hand cream

因為唔知幾時再去 :p

"Khun Mae Chu(珠媽媽)"

Local竇..泰國tours/當地人必到手信店

一邊有食材,醬料,麵食..一邊就賣零食

當手信都好得睇架..Packing乾淨整齊

珠媽媽係泰國個名應該好響~好多泰國人去掃魚醬/蝦醬

其實魚醬都好似魚鬆..伴飯超正好惹味

而蝦醬(有分原隻蝦醬/蝦膏醬)~原隻蝦醬我買左..炒菜好好味

貨品種類都好多


(待續)

4 則留言:

  1. 大笠嫂..係我呀 嘩哈哈哈哈哈~
    真係唔該哂妳地呀 幫家姐買EYE JEL同魷魚 又幫我買咁多手信 33
    我識做的 就係到期前食哂去 哈哈~~

    珠媽媽間店真係好乾淨整齊呀 但依家泰零食都好貴囉 肉鬆卷都 175B
    上次去清邁都見好多零食都唔平 買唔落手呀~

    我同妳去嘅話就好啦 可以買多D之後SHARE 一齊睇最開心
    小奧唔會咁架 一入超市門口咋 已經放蚊同問買D咩
    所以我鍾意同家姐行超市 如果我地3個人行 肯定可以行2個鐘 咩都研究同計下數嘛 哈哈~

    一陣再見..妳要坐定定等我喎 比我知道妳行開..我會..........








    好想買生果兩層架~老闆又話好阻地方(頂。。。)<-頂果下..由心發出來打啦
    妳話用黎裝啤酒嘛..唔識轉彎 嘩哈哈哈哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 姑仔笠..從來無人叫我做大嫂架~不過都好..我唔稀罕某人叫囉(吃紙啦)
      HEY..你唔好客氣啦! 最緊要岩用又想買就出聲..係咪先

      珠媽媽好多野賣~同埋好乾淨+無大6人..暫時都好好囉
      肉鬆卷我一個人食咋..所以買2盒細~一早KO晒啦..哈哈
      依家泰國D野貴左好多~鬼咩..比D大6人買到貴晒啦
      有佢地既地方..我地都無運行~煩到死

      係啦..4個買野SHARE又好開心~最好每樣先試少少
      岩食再回購~同埋都係啦..咩都買2件又平D MA
      男人都係唔LIKE行超市~依家阿喂就好D
      因為有啤啤..佢好知定架,第一次去實好快比佢搵到(哈哈)


      哈哈..衰啦! 用黎裝啤啤~你真係當佢傻啦..放入雪櫃架MA
      頂果下真係堅..一切從心出發啦! 我買咩都NO
      講真..佢話買咩~我都話買啦! 鐘意咪買囉
      但最緊要實用/使用率高

      刪除
  2. 嘩..有段分到咁開既...唔好意思...哈哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好唔好意思..我慣架啦! 嘩哈哈哈哈

      刪除