2018年5月14日 星期一

阿德萊德自駕遊。三人行在途上


3月13日 - 3月26日 (阿德萊德自駕遊14天之旅)

阿德萊德之旅..終於黎到最後一篇~第一次三人行..感覺良好

因為媽咪本身好就得人~好唔好玩..都唔會有任何怨言/要求

反而好多時..會企係人地立場~諗左人地先到自己(絕對唔係自私既人囉)

而今個旅程媽咪真係好幫得手~佢成日話..旅行要互相合作

好似老闆..負責每日揸車接送~我就負責..領隊導遊+導航

所以佢話要負責煮食..洗衫..洗碗依d工作~其實依d先辛苦

如果得我同老闆去..依d都係我做晒(所以今個旅程..我覺得好輕鬆)

********

當然..婚後同媽咪分開住咁耐~依14日真真正正全日相處

我地既旅遊方式+個人習慣都需要磨合~當中我都有愧疚

因為我同老闆旅行已經好夾~好多時..唔駛講野大家都知

例如:去到酒店/Apartment..佢會等我影完相先整野/開喼

有日我影緊Victor Harbor Townhouse~叫媽咪d凍野/食材

唔駛放入雪櫃..等我一次過影晒先(因為我都係快影1,2張)

佢話驚變~其實全程唔駛5分鐘~終於第3次我好悔氣咁話

得啦! 都話影埋先咯! 講完..媽咪唔駛1秒即刻走開左

哎! 我知自己態度好差~所以之後提住自己要留意態度囉

整體旅程好開心..影左好多相~依家抽部份同大家分享下呢

********

(Day 2)..Central Market~媽咪睇緊有咩手信岩送比朋友

(Day 2)..同老闆去BWS~一見到酒..幾攰都唔記得啦(哈哈)


(Day 3)..Gorge Wildlife Park

老闆驚動物~所以我特登放包糧去佢背囊

一入閘..隻袋鼠即刻識搵佢~我見佢窒一窒步..應該驚啦!(哈哈)

Feeding Zone好大..但比預期少袋鼠~不過隻隻好溫馴

睇下依隻..見到我幾鬼fd~搭左好耐都唔放手

好可愛既白袋鼠~捉住我隻手食得好斯文..好乖呀!

Baby笠成日話我..對住動物既時候係最溫柔

我認架! 對住動物..我個心真係完全溶化晒

依張相直頭睇到背景~全部都係心..充滿愛呢(哈哈)

我認我有潔癖..媽咪仲嚴重~但去旅行我放得好開

除左食入口/接受唔到既dirty外~身段我會放得好低

媽咪開頭都驚d動物dirty~衰老闆唔like動物..即刻和應

我兇佢地一句囉! 放開D..去旅行係咁架啦!

之後媽咪都一齊餵動物~見佢越餵越開心


頭幾日媽咪痴住我行多~後尾反而同老闆多(哈哈)

媽咪餵駱駝有一手~次次一拋..中晒入口

(Day 4)..Carrick Hill



佢地研究緊地下種薑

依道玩左好耐自拍~最攪笑..叫佢地自己諗動作

我索草..媽咪就好似昅野~老闆..咩事先?

去另一個位置..又set機自拍

set好機..又叫佢地擺pose

點解媽咪個pose..咁似路人甲?

(Day 4)..Hahndorf Fruit & Veg Market

依個market賣d野超平~叫媽咪盡情買吧

d品種仲要超巨



第一間Apartment煮食..老闆最鐘意去旅行影我入廚



(Day 6)..Farmer's Market Showground

終於成功洗媽咪腦~佢咩都話..好平呀!(哈哈)

老闆訓練有素架~係local market同媽咪一齊揀

去到超市又話想食辣椒~又叫佢自己揀啦(哈哈)

(Day 6)..Victor Harbor黃昏散步

環境真係超正~人又少好寧靜..非常寫意

媽咪去旅行心情好似比較緊張~成日心掛掛

行程完晒..即刻返Apartment煮湯

媽咪煮好湯..就到我準備晚餐

老闆去旅行最鐘意搵人視像~佢晚晚都會搵奶奶

有晚就同baby笠玩..好攪笑! 因為佢同老闆成日鬥咀

之後同爸爸玩..爸爸講到停唔到口~傾傾下妹妹出黎8

我地又同妹妹視像~爸爸話我地叫妹妹..佢係咁lam部手機

仲影到佢開心到碌來碌去反轉肚..好鬼攪笑!

(Day 8)..Granite Island~可愛又純既馬仔(我差D忟唔返個頭出黎..哈)

Granite Island環島遊..老闆叫我地上去影相

澳洲係自助入油~入滿油準備入"袋鼠島"

架車行半日已經好dirty~有d泥塵仲係沖都沖唔走

媽咪去到油站..見隔離車主洗玻璃~佢即刻又去學洗

佢真係做咩都好主動性..好幫得手~不過依D粗重野

等我黎啦! 架車咁高..佢隻手又唔夠長(哈哈)

(Day 9)..Kangaroo Island - Flinders Chase National Park

準備遊國家公園~穩陣d..睇下地圖先

比媽咪笑死! 叫我幫佢影張咁既相

佢真係好鐘意捐來捐去~依道唔係講笑..

超勁大風+勁凍~所以媽咪同老闆都要做蒙面怪俠

對比下..舊石真係好巨架

遠望海景勁靚

同日..Lighthouse



(Day 10)..Seal Bay-Boardwalk

懶洋洋海獅..距離都好近呢

(Day 11)..路過好多鹽湖~落去瘋狂一番先

叫媽咪放縱咁跳下啦! 佢話..跳極都跳唔起呀!(哈哈)


之後叫媽咪一齊跳..跳高d~佢話..最高架啦!(哈哈)

叫老闆跳啦~佢話..無我咁無聊喎! 咁我自己跳吧


(Shopping)..Island Beehive

Shopping..Lyndoch Lavender

Shopping..Woolworths Supermarket

Shopping..BIG W

Kangaroo Island Airport(Kingscote)..老闆叫我扮check in(哈哈)

Kangaroo Island..Western's Rest Holiday House

媽咪好鐘意爬來爬去..好在佢身手ok咋

依個旅程辛苦晒媽咪幫手~其實佢唔去..d野都係我做

之前講好..叫佢咩都唔駛做~純粹一齊去澳洲玩就得啦

佢又話唔好~最終由早忙到晚..仲要手痛都唔出聲

我就輕鬆好多! 每日行程完畢..可以早d準備下一日行程安排

每日行程完晒..老闆獨飲啤酒嘆世界

夜晚想洗碗都唔得~媽咪話要一條龍做埋佢喎

真係呢! 雖然有手套..但手痛都唔應該濕咁多水囉

媽咪每朝都好早起身~靜靜地一個人坐露台.....打機

老實講..平時係爸媽心目中~我永遠都長唔大(做咩都話唔放心)

由其次次話去旅行..媽咪實瞓唔著架! 經過今個旅程

問過媽咪..終於話放心啦! 因為見我安排所有野好妥當

老闆揸車又安全~加上老闆見媽咪開頭有d緊張..就同佢講

你放心啦! 交通/時間/任何野~你個女都有預期..好穩妥架

所以旅程後..感覺媽咪改觀左好多~覺得個囡長大了(哈哈)

多謝媽咪..讓我地今個旅程輕鬆左好多(老闆仲講定下次要叫埋阿信去旅行..哈)

阿德萊德+袋鼠島之遊記..正式完筆! 多謝收睇^^



(完)

4 則留言:

  1. 謝謝分享,好溫馨呢!

    回覆刪除
  2. 寫得好貼地、有趣、非常人性化!從你所見的角度都描述得很真。十年前我在adelaide住了九年多。

    回覆刪除