2018年5月7日 星期一

阿德萊德自駕遊。Glenelg(Salt Sand & Pepper Apartment)


3月13日 - 3月26日 (阿德萊德自駕遊14天之旅)

3月24日 (星期六..Day 12)~7:00am要起身啦!

食埋早餐+pack好行李~離開Holiday House..出去入埋油

再去Penneshaw碼頭~經"Sealink Ferry"坐船返Cape Jervis

坐10:30am船..去到Cape Jervis(11:15am)~再揸車返Adelaide

尾站係Glenelg留3日2夜(車程約1h40m)~沿途停過幾個小鎮行下

之後直接去Glenelg~尾站揀住Glenelg..主要係行程範圍內

其二..位置又好近機場~最尾一日..可以唔駛咁急趕呢

13:30去到預訂既"Salt Send & Pepper Apartment"

上圖最左邊(紅色垃圾桶)~有條好窄既小路

揸車去屋既正門~架車泊係門口就可以了

同樣..自助check in~大門旁有個盒仔

前2日要sms屋主~佢先會比個開鎖密碼


一入大門..係飯廳

大門右邊..小擺設+放鞋位置

大門直望..廚房

廚房再直入..客廳

我地反而鐘意..係依邊拉張矮檯出黎食飯



依日上船..已經覺得媽咪怪怪地~係船話要瞓..上車又瞓

後尾問佢先知~話唔舒服..個人無晒力+隻手痛左好多日

媽咪忍痛能力太勁~我一直無發覺佢隻手由Day 1就開始痛

返到Apartment叫佢休息~下午我同老闆出去買野返黎食算呢

連續2日都不停幫媽咪搽heat gel+貼藥貼~媽咪手術後7年啦

第一次睇到佢身上幾個又深又長既傷口~個心即刻痛+酸到呢 :(

客廳旁..大門就係第一張相既入口處

左邊仲有間小室



由客廳回望廚房..左邊係睡房及洗手間

媽咪揀住細房..無衣櫃

大房連大衣櫃..就留比我地




媽咪間房..隔離係洗手間


洗手間隔離..就係洗衣機+我地房間

我地間房..隔離就係客廳

廚房用具夠齊備~而且仲好乾淨








(待續)

2 則留言:

  1. 老鼠笠早呀 哈哈哈哈 唔好鬧我呀下 唔係我走架~~~~
    嘩..開頭果段 睇到我眼花花 又坐船又坐車又行下 哈~

    我鍾意個飯廳呀 屋主應該係基督徒~~
    間屋好乾淨喎 相對妳之前住果d apt 妳覺唔覺呀?!
    洗手間好大呀 可能無咩柜 哈哈~
    mi媽一定比妳地揀先啦 就算想住都唔會出聲話要囉~

    妳性格似哂媽咪啦 係要好唔舒服先講出來 在此再祝mi媽身體健康~~~~
    (同埋阿喂又唔細心 應該唔會發覺妳唔舒服 <--比佢知道實鬧死我)
    mi媽唔想掃慶 但無諗過佢忍痛12日囉 之前仲煮粥比妳地食添~
    好在妳幫佢搽heat gel咋 咁該舒緩好多呢~~~~

    係咁..拜拜妳條老鼠尾 吱吱吱吱吱吱吱吱 哈哈哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 老豬笠..哈哈哈哈! 唔好鬧我呀吓
      你呀你呀! 成日睇野呢..就眼花花~唔得咁架
      哦~! 咁我又唔知佢地係咪教徒..但都真係幾多十字架囉
      依間應該係最乾淨啦! D用品真係好新..好似完全未用過咁
      可能行出去食野又方便ma..好多人都唔會煮囉

      多謝你呀笠..近排同媽咪傾計~聽到佢好多地方唔舒服
      唉..個心好酸+眼濕濕呀~我寧願過晒比我..都唔想媽咪受苦囉
      所以我每晚都要為我身邊所愛既人發願~希望大家都身體健康
      你都有份架..我最愛老豬笠架ma..哈哈! 所以你都要爭氣
      好好照顧自己身體呀!
      係啦..下星期媽咪又話去加拿大~聽到佢身體咁..好擔心呀我
      喂喂喂~! 咁快又走..咪走住啦

      刪除