2018年5月3日 星期四

袋鼠島自駕遊。Seal Bay Conservation Park(海豹灣)


3月13日 - 3月26日 (阿德萊德自駕遊14天之旅)

"Flinders Chase National Park" , "Seal Bay Conservation Park"

係袋鼠島必遊既國家公園~安排先去Flinders Chase

係見網上話有好多好多海狗/海獅~Seal Bay都有

如果jour walking tour..仲可以近距離係沙灘接觸

價錢比boardwalk高1倍~來回45mins..包導賞員講解及落沙灘

而行Boardwalk就睇你好唔好彩..見到海獅呢^^

所以安排先去Flinders Chase~再決定jour唔jour tour

慶幸..昨日都見到好多(雖然比較遠~但感覺都好良好..哈哈)

而Seal Bay是世界上唯一一個..讓您可以在瀕臨絕種的

澳洲海獅群中散步的地方~這種海獅只出現於南澳和西澳

********
3月22日(星期四..Day 4)~6:45am起身..食完早餐

8:15am出發~是日行程.."Seal Bay(海豹灣)"(車程約1h10m)

半路車程..突然走進霧陣



估唔到咁早..已經有幾架旅遊巴到左

先去藍屋頂Victor Centre買票
[Boardwalk] : AUD$16/Adult, AUD$10/Child, Family$42(2A+2C / 1A+3C)
[Guided Tour] : AUD$35/Adult, AUD$20/Child, Family$85
Tour times : 09:00, 9:45,10:30, 11:15, 12:15, 13:00, 13:45, 14:30, 15:15, 16:00

好多好多好多人..藍屋入面仲有3團人準備等guide

通常團會安排落沙灘睇海獅~我地單買boardwalk票算lu


我覺得加埋媽咪去旅行..老闆好似無咁lonely

因為好多時我有我行+影相~咁媽咪去可以陪下老闆

先行boardwalk..之後再上lookout point


風景超靚..無Flinders Chase咁食風~反而有d熱添


tour條boardwalk同我地唔同..剛先果團講解完開始出發

walking tour條boardwalk~起正沙灘中間

wow! 巧遇老闆


boardwalk尾有個大平台..導師又會再講解一番

其實真正落沙灘近距離接觸海獅..時間唔多

boardwalk依邊都唔少遊客..沙灘仲有條鯨骨


大平台下面..已經見到懶洋洋海獅


遠少少仲有一隻休息中



回望boardwalk

之後再上lookout point

突然好大霧


tour落沙灘睇海獅情況

周圍都有海獅出沒



10:30am左右行完Seal Bay..沿途見到馬仔

老闆停低..話同佢地影下相喎

2隻馬好純~見我地行過去..佢地又走過黎

好似知道同佢地影相咁~好定好乖好得意呢^^

(待續)

參考資料 :

1. Seal Bay - http://www.sealbay.sa.gov.au/home

2 則留言:

  1. 袋鼠笠 係我呀~~~~
    估唔到朝早10點幾就已經咁多人........
    海獅成條麻糬咁 勁得意呀 (Yanomi 覆: 成日掛住食食食)

    因為好多時我有我行+影相~咁媽咪去可以陪下老闆<--搞笑呀
    妳要照顧團友嘛 嘩哈哈哈哈哈~
    我去旅行一定同小奧一齊行..妳知我路痴嘛..
    搵來搵去仲煩....

    開工喇..係咁先..拜拜妳條袋鼠尾~

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬笠..知係你啦! 經過都成陣味(哈哈)
      唔怪之阿喂都成日話你自言自語~果然係堅既
      hey..去某d地方就話要睇實d團友啫~依樹點睇都唔會走失
      比d私人時間我好喎~不過你應該要改變吓
      下次由小奧跟住你行~等佢feel到..老婆唔再係路痴ma(哈哈)

      刪除