2016年3月31日 星期四

吉隆坡(生活旅遊)。Tanjung Sepat(裕發咖啡貿易 & 特產店)


3月9日- 3月13日 (吉隆坡 5日4夜。生活旅遊)


3月12日(星期六..Day 4)~"Tanjung Sepat & Bagan Lalang(一日遊)"

除左海鮮肉骨茶..沙梨汁&紅火龍果汁..榴槤雪糕外

仲有其他活動~參觀"裕發咖啡貿易(Joo Fa Trading)"


多年歷史既家庭式經營~眼前所有事物都帶有一份老味道

不少報章&雜誌~甚至香港既滔哥..都有遠道拜訪



聽咖啡老闆講..佢地係一條龍式製作

由咖啡樹培植出咖啡果~至完成一粒粒香濃咖啡豆

過程都係親力親為去做~完全感受到用心做咖啡呢





咖啡老闆除左健談~本身都好開心又隨和

非常享受分享製造咖啡心得~閒談間..完全表露出

佢熱愛咖啡既程度(唔係講笑..炒咖啡位置~好熱又煙霧迷漫! 老闆樂此不疲)



老實講..我好鐘意同老人家傾計~好鐘意聽佢地既經歷

作為後輩~從中都會有好多得著+領悟



老闆話..咖啡廠會搬~仲比相我地睇..已經裝修緊呢

即係下次再去既時間~應該係新廠房見面lu
(祝福老闆同佢家人~要身體健康..添福添壽..繼續日日開心生活)



老闆娘都親力親為..揀選及分類咖啡豆



期間..老闆仲比左d咖啡豆我地聞下+介紹

又請我地品嚐一款貴重既咖啡豆~放入口慢慢咀嚼

慢慢滲透出味道~整個口腔充滿甘甘咖啡香味..再回甘甜



再試2款咖啡~包括"傳統南洋咖啡(左) & 原味咖啡(右)"

"傳統南洋咖啡"..咖啡豆加入糖同炒~所以帶有甜味

味道非常南洋風味..香濃帶點甜

"原味咖啡"..好香咖啡味~但又似飲緊茶(好特別..果然好原味感覺)



"原味咖啡"..仲有Rm100/kg & Rm300/kg品種選擇

Rm60/Rm100可以幫客人磨豆~Rm300就唔會代磨

等客人自己即磨即煮..飲到最原有味道



離開"裕發咖啡貿易"..再去"裕隆魚丸企業"



工場自家製~新鮮即炸食品



魚丸類都好吸引



用魚肉整成餃皮既"魚皮餃"



如果買返去apt做火鍋晚餐就正啦! 可惜聽日走lu



再去"金龍木薯廠"



好多冰條/雪條~仲有好多木薯片零食等



無買零食~店內仲有蜜糖, 沉香茶..好多好多野賣

不過掛住四圍八+買野~原來無點影相(哈哈)



買緊沉香茶果陣~遠望老闆係咁揮手叫我過去

過去八下佢咩事呢? 原來試飲緊"香茅老薑茶"

佢邊飲仲邊講個"証詞"..我昨晚飲了太多酒

第二天感覺很不舒服~沖了杯熱香茅薑飲..舒服晒!

即場超爆笑! 好似幫人賣廣告咁! 咁我試飲一杯

嘩! 感覺突然回到N年前~係印尼婆羅摩火山腳

超凍低溫下~飲果杯"熱薑茶"一模一樣啊!

老闆未回魂..飲左3杯真係醒晒~咁買3支啦!

行完買夠..出發Bagan Lalang沙灘野餐(let's go)



(待續)

5 則留言:

  1. hi hi yanomi, so did you end up getting any coffee from this shop?

    回覆刪除
  2. 四圍中笠早啦 剛忙完喇 睇到眼都濛埋~~

    妳唔講果4杯係咖啡 真係堅似濃茶囉~
    家庭式經營最好 一定唔會整壞自己招牌
    (最重要係要樣樣都親力親為 唔係交比中央工場果d)
    所以佢地果份熱情用心 真係飲得到
    我都祝福咖啡老闆日日健康開心呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. (留言真的復活了..呀呢路YA)
      去完裕發去裕隆 我以為同一老闆添~

      嘩 魚丸類超正呀 喺香港食唔到佢地嘅口感
      我試過喺香港買西刀魚丸 口感完全唔同碌碌同酒店嘅口感囉~
      用魚肉整成餃皮既"魚皮餃"勁正呀 炸同蒸都好味~
      見到果幾包炸嘢 真係好吸引 哈哈~

      呵 妳買咗3支香茅老薑茶 我即刻諗妳地番到香港可以狂飲酒 呵呵~
      原來仲可以暖宮治經痛喎 不過我驚太燥
      星期六試下飲先 多謝笠笠 33~~

      刪除
    2. 五好笠..祝你今日hea過~我算唔話得了卦!
      係啦~見到老闆覺得好有親切感~同埋佢真係好好人
      所以衷心祝福佢同家人要好好呢^^

      魚丸炸魚片都正呀~細表有買..我地買唔到啦
      我都覺應該好好食~方便餸真係一流..煎完點辣醬(正呀)
      魚皮餃又係好想試~好真材實料!
      係呀..知你岩飲比你試下囉~方便又唔駛切薑整ma
      你記得雪住+飲果陣shake暈呀! 你同小奧試下先
      燥就朝早沖比小奧飲~對佢身體都好好架! 笠u2

      刪除