2016年3月22日 星期二

吉隆坡(生活旅遊) 。Aku Cafe & Gallery


3月9日 - 3月13日 (吉隆坡5日4夜。生活旅遊)

3月10日(星期四..Day 2)~上年細表黎香港..買左咖啡比我試

獨立包裝..掛杯式咖啡好方便~味道同機器泡既一樣咁香濃

所以打算買d做手信~同鐘意飲咖啡既志同道合分享 :)

Coffee Time@Aku Cafe & Gallery(亞穀咖啡文化廊)(位置:茨廠街)


我唔係一個好識飲咖啡既人~鐘意飲咖啡..未至於去研習

但知道自己鐘意飲咩類型既口味~只要入口先濃苦後甘甜

咖啡質感豐厚..口腔有餘韻~有回魂感覺..就是最喜歡^^

咖啡店格局..表達出店主追求~對品味咖啡..仲好有heart



每個空間角落..都讓人舒服自在(有在家休息的感覺)



我都豪不客氣~四圍穿梭..自我娛樂一番





我好鐘意烏絲燈膽柔光效果~好warm有氣氛..好放鬆







除左現場飲外~仲可以買走自己動手煮咖啡



今次特登去買返掛杯式咖啡~鐘意泡沖過程簡便

岩晒節奏急速既志同道合~無論係寫字樓/屋企

為佢地真心送上~忙碌工作中..都嘆到杯香濃咖啡

為工作灌入更多愉快心情及能量..再拼博!(keep fighting)









"乳酪系-青蘋果"(Rm8.9) & "果汁系-橘子薑薄荷"(Rm8.9)



咖啡有幾款選擇~店員先細心問問..喜歡咩類型味道

再介紹合適咖啡品味.."Coffee Blend"(Rm10)

果然味道如我寫既一樣~依款味道好岩我

咖啡店環境好舒適自在..完全無拘無束!

客人可自由共享一個融和空間~各自各享受

環境配合咖啡..整體就是好!(總消費:Rm28)(約$54)



(待續)

參考資料 :

Aku Cafe & Gallery - www.facenook.com/akucafegallery

4 則留言:

  1. what favor of coffee did you end up getting?

    jessee

    回覆刪除
    回覆
    1. hello jessee^^
      最尾都係買返上次飲果隻"曼特寧"呀!掃晒..哈哈

      刪除
  2. 二嫂笠 中午好呀!
    我又食酸辣米線喇 因為今晚探媽咪 所以要食飽d~
    但開始食到有d驚lu YEAH~~~~~~
    咖啡一般啦 我覺得番工飲咖啡係提神 放假飲咖啡係relax
    所以有時好矛盾 假期唔知飲唔飲咖啡好囉~
    呢日得妳飲咖啡咋?! 如果我喺度 我實陪妳飲 嘩哈
    記住 一定要 飲完一杯又一杯 嘩哈哈哈~
    係咁 拜拜妳條咖啡尾!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 四方雲集笠..晚安啦!
      衰啦! 又食米線! 咪再引我啦吓!打鑊甘你架!
      煩啦你..番工飲咖啡提神~放假又relax
      即係想點先? 我時時都想飲咖啡~想提神又relax..哈哈!
      夠啦! 攪到我依家見親咖啡都唱比阿喂聽"笠子話..飲完一杯又一杯"(哈哈哈哈)

      刪除