2016年3月24日 星期四

吉隆坡(生活旅遊)。Thai Tuk Tuk


3月9日 - 3月13日 (吉隆坡5日4夜。生活旅遊)

3月11日(Happy Friday..Day 3)~假期係屋企

都係8點左右起身~所以去旅行(無時差)都係差不多

起身梳洗完..泡茶飲先~因為朝早習慣要飲好多水

之後再食野~飲到10點幾..食埋昨日買既"紅火龍果"

就可以出發食lunch~原本可以早半個鐘會合細表既

老闆又論論盡盡~跌左片紅火龍果..落條褲道

仲..哎呀! 問我點算? 我話..即刻除出黎洗啦! 


是日午餐..細表泰飯堂@Thai Tuk Tuk (位置:Solaris Dutamas)

食店環境好colorful~侍應仲以泰國人為主



餐牌分類..好仔細~會分成唔同泰國區域性

如布吉, 清邁, 合艾, 曼谷等食物選擇^^



飲品..青檸水,檸檬水,香茅水(@Rm9.5)

隻杯好有泰特色~夠冰凍夠原味..甜度好ok



"Mango Salad"(Rm15.9)



份量比較少~青芒果甜身脆口

食材新鮮~醬汁酸辣度突出..好開胃



"Pad MAMA Seafood"(Rm18.9)



份量幾多..海鮮料有蝦&鮮魚片再夾雜蔬菜

炒得有鑊氣感~同泰國食既非常接近



麵條軟軟又爽滑..整體味道好惹味



去泰國絕少食Pad Thai~因為覺得太甜

細表話依間整得無咁甜~所以又點個試試

"Pad Thai Noodle with Prawn"(Rm15.9)



炒得好靚~食材豐富..甜度比泰國食既少甜得多



豐富醬汁混合麵條帶有黏度~伴勻花生碎粒同吃

甜甜地..又有花生香脆味~加上爽脆芽菜&韭菜

三重口感..幾種層次味道~依個好開胃..好食



細表叫侍應攞"Sambal醬"~話好味! 想等我地試下

個醬好得意~一半Sambal味..一半泰汁味(好平均)

伴麵食更加提味..香辣又惹味醒胃~真係好好味

即刻問細表..有無支裝外賣? 佢又問問侍應話..無!

再解釋話..我地係外國黎~覺得好食..所以想買呢

後尾老闆娘送左一細盒比我地take away!(超感恩)



"Tom Yum Goong(King Prawn)"(Rm33.9/細)



湯底濃郁..味道夠突出~又酸又辣好開胃

椰奶味唔多..岩我地~整體環境舒適+服務好好

食物水準比第一間"BBQ Thai"晚餐仲要好味

好接近泰國煮既味道(總消費:Rm115)(約$223)



老闆係屋企食飯~從來唔會同我講"壓來"(=好味)

但係泰國/泰菜館/泰飯堂~就不停同人講"壓來~壓來"

人地聽到"壓來"開心到笑得好甜~老闆讚完人又開心 

依日食完又同老闆娘講"壓來"~老闆娘好開心..話請佢食糖

但why?? 從來都唔同我講"壓來"架吓?!(超衰)



(待續)

7 則留言:

  1. 四圍共笠 午妳個笠安好~
    番埋今日就連放4日 勁開心呀~

    紅火龍果汁滴落褲都煩啦 何況一片添
    所以我成日同小奧講 食深色嘢唔該着深色衫褲
    整DIRTY都唔覺 哈哈~

    Thai Tuk Tuk 既LOGO好得意呀 好似比D小朋友去玩既地方咁呢~~~~
    我超愛Pad Thai架 但小奧子話甜 唔LIKE囉
    我覺得加埋辣椒粉就好味 甜甜辣辣正呀~

    呀喂去飯堂就口花花啦 咪唔認呀佢 哈哈~
    有糖食好開心呀 係咪可以買架?! 見佢咁大罐咁~

    回覆刪除
    回覆
    1. 四面八方笠..繼續回覆ing! 哈哈
      得啦..知啦! 聽日開始假期ma~岩晒你啦!
      係啦!=次次食有色食物~我都叫阿喂著深色衫
      真係怕左佢囉! 成日論論盡盡!
      係呀~依間泰菜店我見到又係同細表講
      依家係泰國都見好多好cute食店佈置
      似日本啦..又你成日QQ咁
      pad thai好甜呀~係泰國唔食啦!
      你都記得呀笠子~衰喂成日係咁架!又唔見佢口花花我囉
      成一衰佬..想打佢幾鑊甘甘地!
      哈哈!糖無得買架~下次你去泰國巨超市買啦..我見過有

      刪除
  2. 好鬼驚留言消失 唔敢留太長 -.-

    回覆刪除
    回覆
    1. (復活節完結~留言都復活了! 哈哈)

      hey dear 亞來mi 早晨 :)
      同你地食泰菜其實最驚啊 好大壓力 嘩哈
      始終我食過最like 都係妳飯堂嘛
      不過又好想同你地食嘛
      依日終於一齊飲冬陰功好開心啊
      果日已經想啦 ⋯ 但第一晚要飲啤嘛 ⋯
      最驚喜係送辣醬啦 但竟然無得買
      有我都要買啊 正!

      刪除
    2. 復活留言細表..又係我呀! 哈哈
      唉!幾日假期都無寫blog~要快手快腳先得啦
      keep住最佳記憶去記錄!
      你地依間泰飯堂都好味呀~日頭飲冬蔭正呀
      因為夜晚beer..日頭飲ed好似可以驅風又去下濕! 哈哈
      係囉~個辣醬好正呀!返黎再細心食呢..味道分別仲大仲突出!回味ing

      刪除
    3. 笠..不要這麼爛好嗎?!?!

      刪除