2016年3月29日 星期二

吉隆坡(生活旅遊)。Apartment自煮晚餐


3月9日- 3月13日 (吉隆坡5日4夜。生活旅遊)

3月11日(Happy Friday..Day 3)~中午係Thai Tuk Tuk食完lunch

去"Publika - B.I.G."上d貨~再去Aeon(位置:甲洞)買咖啡手信

原本想睇下Aeon有無餸買到~但貨源真係無B.I.G咁多咁新鮮

所以又再返B.I.G買餸~買完..細表先送我地返Apt休息下

佢接小寶收工..再買點外賣~直接上黎Apt..準備食晚餐

新鮮熱辣辣~食左外賣先.."鹹蛋魷魚"


我鐘意食黃金類..鹹蛋類小菜(雖然勁heavy..但會食少少過口癮囉)

老闆就一般..所以係香港我好少機會食~細表話買份一齊食

鹹蛋味足料好香~魷魚脆中帶點硬..有咬口~非常香口好味



"甘香啦啦"



之前去KL有食過"甘香啦啦"..勁回味!

醬汁濃郁..味道好香好惹味~蜆肉新鮮(正)



"泰味魷魚"(魷魚 Rm11)

昨晚個"雞飯"仲有包雞醬~唔浪費..可以用埋佢

用牛油起鑊~爆香蒜蓉,辣椒,金不換~加入調味料

最後放入(已泵水)魷魚略炒..攪掂!



"豉油皇蝦"

又係用牛油起鑊..爆香蒜蓉,辣椒~再放蝦煎熟

最後用豉油及黑醬油作調味..又攪掂!





昨日係B.I.G.買過"石斑魚尾"好好味

依日再買"星斑魚"(Rm86/750g)~兩盒肉+一盒骨

份量都幾多~所以留盒骨比細表返屋企煮湯

兩盒淨肉..用黎整"蒜蓉果皮蒸星斑魚"



分兩轉蒸..依碟再加入炸乾蔥及胡椒粉~味道比前碟更加香





昨日買左隻"螃蟹"(Rm57)~火鍋晚餐食唔晒d野

所以留返依日整~解凍後..用黎"清蒸螃蟹"

d膏好多..蒸起仲好香蟹膏味



循環再食.."蒜片炒芥蘭"



剩左金菇及少少四角豆..再買pack菇

循環再食.."蒜片牛油炒什菇"





大馬好友特登拎支21年whisky過黎一齊飲

入口好醇~飲下飲下..依晚都飲左半支以下



依晚比前一晚早開餐~用餐聚會時間仲可以長d

慢食慢傾慢飲~渡過一個好難忘既晚上



(待續)

3 則留言:

  1. 星斑魚正呀又 衰.好似樣樣都好正咁 哈哈~
    蒜片牛油炒什菇以為伊麵呀 妳炒得好乾身呀 勁~
    妳煮呢餐好似講到好簡單咁 哈哈~
    下 飲咗半支以下whisky咋?! 唔似妳喎 呵呵~

    回覆刪除
    回覆
    1. 第2次留言
      BIG 笠午安好..啱啱食完麥皮 所以一睇相就覺得好餓囉 衰~~~~

      鹹蛋魷魚正啦 估唔到呀喂唔like喎 送酒一流家嘛(我覺得)
      甘香乜都好味呀 妳覺唔覺?!
      循環再用好勁呀 有妳喺度真係好惜食 太好了~~~~
      星斑魚正呀又 衰.好似樣樣都好正咁 哈哈~
      蒜片牛油炒什菇以為伊麵呀 妳炒得好乾身呀 勁~

      妳煮呢餐好似講到好簡單咁 哈哈~
      下 飲咗半支以下whisky咋?! 唔似妳喎 呵呵~

      刪除
    2. 三點畢露笠..choi! 晨早就露..哈哈
      鹹蛋魷魚正呀~係係係..膽固醇係高~不過唔係成日食ma
      我都覺送酒好正~我覺得阿喂唔like食粉粉地果d野=豆茸依d口感呢
      唔知係口感問題定膽固醇問題lu~總之佢唔食我無得食啦
      星斑魚正呀~如果我住近publika..實會日日買魚食!
      依餐真係易煮啦! 炒兩炒又一碟! 哈哈
      whisky4個人飲左好多啦! 聽日仲有長車程..第2日勁未回魂囉

      刪除