2016年3月18日 星期五

吉隆坡(生活旅遊) 。Bawah Pokok Indian Rice


3月9日 - 3月13日 (吉隆坡5日4夜。生活旅遊)

"生活旅遊" - 我既定義係..將香港生活~套用係其他國家上

唔追趕景點又冇行程~每日自然醒..hea夠攪掂! 就出去食野

有時間去下cafe..行下街市/超市~買餸返Apartment煮晚餐

簡單黎講! 雖然係旅遊..但就同香港好生活化既方式一樣

同大馬好友相聚時~絕大部份係分享自己國家/城市生活事

例如:社會制度,社會福利,民生事項,新聞,工作,飲飲食食等

今次都似一個"交流之旅"~整個旅程感覺都獲益良多

* * * * * * * * * *

3月10日(星期四..Day 2)~昨晚因為個冷氣機太嘈

完全瞓唔到~凌晨3點..起身關左冷氣~靜晒先瞓到

8點幾起身..梳洗攪掂! 即刻落reception要求轉房

兩張單人床房..即時有~double bed就要等下午

咁等啦! 叫佢幫我hold住間房~晏d返黎先搬行李過去

攪掂call細表~依五日..辛苦佢陪我地又車出車入呢(thx)

昨日既午餐+晚餐..明顯為老闆而設~今日輪到我啦卦

早幾年見細表食過Puri..一直記係心~期待已久..終於試到

加上我本身好鐘意食印度菜~老闆一般..不過都要陪食囉

早餐@Bawah Pokok Indian Rice(大樹下的印度飯)(近雪華堂..Jalan Akar)


對面係KL Monorail - Maharajalela station(MR3)



食物款式好多選擇~揀餸配飯..同香港碟頭飯形式一樣



"Puri(x3)"

終於實實在在係眼前~不過點解..唔脹卜卜既?



細表捉個印度人又問又講~跟住就送個脹卜卜比我地食(感恩)



Puri伴醬..咖哩醬(紅)/咖哩豆(綠)/Chatini醬(內有椰絲)



細表教路..咖哩醬&咖哩豆多d~Chatini醬少少



整開少少個口..倒入醬料





夾埋就食得~OMG! 真係正到呢

Puri超薄身帶脆口~多食一個都唔覺漏

紅咖哩醬勁香濃..咖哩味好香好滑~咖哩豆茸粉糯

我又勁鐘意依個咖哩豆~淡淡咖哩+好香豆味

Chatini醬反而食唔出咩味道添?! (下次要淨食一啖..試真個味道)



"Roti Sardine"..細表推介要試!!



Roti又係勁薄身~餡料好豐富沙甸魚蓉

味道真係好正..好特別~之前無食過



老闆再欽點想食.."Roti Canai"

好鬆又香脆又唔油膩~點咖哩醬一流



"Kari Ayam"(咖哩雞)



紅咖哩醬真係勁好味~咖哩好香滑又夠濃稠

雞件唔老..肉質結實~雞胸正常係鞋口少少



"煎鮫魚"

醃料好入味又鹹香~煎得夠透..魚肉新鮮肉質實淨

聽細表講用黃薑粉醃..無加鹽~但出黎個味道好夠鹹喎

我都like用黃薑粉..但本身無鹹味~哦! 原來用新鮮即磨

等我有機會都試下先..真係好神奇~依個勁好味!



"Kari Terung"(咖哩茄子)



之前"咖哩豆"都係用依款咖哩~我諗主要配蔬菜

味道無紅咖哩咁濃烈~但茄子煮得入味軟腍..清淡中又有香



"Limau Ais(Kurang Manis)(x2)" & "Teh Tarik(Kurang Manis)"

3杯減甜~同之前飲既拉茶一樣..好回味(總消費:Rm35)(約$68)

整體食物非常正..服務都好好~大樹下..環境好舒服

一路食..一路聽雀仔聲~我真係好鐘意依種環境架

係中途跌2次細樹葉落黎~自己嚇親..以為係昆蟲

比細表見到我~即時神經緊張既反應~真係好失禮

但唔算嚴重級別~最嚴重果d老闆領教過啦(鬧到我痴肺)

依間我要列入為"吉隆坡飯堂"之一..一定要Encore!!



(待續)

11 則留言:

  1. 五知叫咩笠 午安呀~
    剛食完豬軟骨酸辣米線 好飽啊~~~~
    妳熄咗冷氣熱唔熱呀咁?! 好難想像在馬國唔開冷氣瞓呀 哈~

    唔知點解 我好驚印度菜嘅醬汁 特別係綠色果隻
    可能覺得印度國家好DIRTY呢 哈~
    鮫魚正呀 啖啖肉~
    好記得有次用黃薑粉醃啦 醃咗8個鐘 鹹鬼到呢~
    嘩 咁既環境 如果有樹葉跌落黎 堅覺得係昆蟲之類野架
    我同妳坐埋一齊 可能嚇到反枱都似 對面最危險 哈哈~
    乜依家KL野飲貴咗咁多咁嘅?! 我記得我幾年前去只係RM2-3 一杯咋~~~~

    回覆刪除
  2. 五知叫咩笠 午安呀~
    剛食完豬軟骨酸辣米線 好飽啊~~~~
    妳熄咗冷氣熱唔熱呀咁?! 好難想像在馬國唔開冷氣瞓呀 哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 日日笠..你今日笠左未呀? 哈哈
      又食米線..衰! 勁想食呀
      關左冷氣盡量唔郁咋~叫老闆唔好蓋被囉..佢易熱ma
      不過瞓著都ok..少少涼快! 總好過嘈到瞓唔到囉

      刪除
  3. 唔知點解 我好驚印度菜嘅醬汁 特別係綠色果隻
    可能覺得印度國家好DIRTY呢 哈~
    鮫魚正呀 啖啖肉~
    好記得有次用黃薑粉醃啦 醃咗8個鐘 鹹鬼到呢~
    嘩 咁既環境 如果有樹葉跌落黎 堅覺得係昆蟲之類野架
    我同妳坐埋一齊 可能嚇到反枱都似 對面最危險 哈哈~
    乜依家KL野飲貴咗咁多咁嘅?! 我記得我幾年前去只係RM2-3 一杯咋~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 印度菜有d醬汁我都未必like架~鞋口+香料濃到苦果d
      你隻黃薑粉又有鹹味? 我買既無喎..所以另調鹹度
      哈哈哈哈! 笠子..如果我同你一齊係依樹~實嚇到痴埋一齊
      反唔到檯啦~佢地用石檯..我估會嚇到向後跌!哈哈
      貴呀..d野勁貴左唔少啦

      刪除
    2. 笠笠..笑死我
      嚇到痴埋一齊 講起都立痴痴呀 哈哈~
      到時妳唔準扎馬尾架 一陣妳傾計擰個臉
      條馬尾係咁 FENG 我以為係昆蟲來架~
      要扎"計" 呀記住 唔係唔同妳坐架 哈哈~

      刪除
    3. 你咪無啦啦抽筋就真..唔係唔同你坐架!哈哈

      刪除
  4. 睇下佢會DELETE邊個留言先 哈哈

    回覆刪除
  5. i can completely feel your excitement for the food =) I felt as if I were there too...so vivid.

    jessee

    回覆刪除