2016年3月16日 星期三

吉隆坡(生活旅遊)。Damas Suites & Residences


3月9日 - 3月13日 (吉隆坡5日4夜。生活旅遊)

今次旅遊..來得都好突然~事緣有日係Line谷

老闆同大馬好友吹吹下水~就促成今次"吉隆坡之旅"

其實1月去完泰北~無諗到老闆有假期..3月可以再出發

雖然..內心有默默祈望上天~可以無間斷..每年3月安排外遊

1月完成泰北之旅..都有發願~希望上天安排3月來個"隨意遊"

任何地方都可以~但無同老闆講過..估唔到真係實現左(感恩)

* * * * * * * * * *

旅程太貼..唔會花時間research新地方(理想係..hea遊"陽光與海灘"既)

但見老闆同大馬好友隨意講..搵機票先~細表已經即刻搵酒店

想像到好熱切期待我地過去~的確..已經闊別5年無去"吉隆坡"

正正又係唔駛做research既地方(上天原來要安排我地去探"大馬好友"啊)

而今次旅遊..同以往玩法唔同~會以"生活旅遊"方式一齊相處呢

* * * * * * * * * *

3月9日(星期三..Day 1)~出發前3星期..用Expedia訂package

真係超級幸運! 可以買到最後2張(另+$250/位)既馬航機票

因為之後模擬當新訂購~馬航機票已經要另+$1500/位(感恩)

我地乘坐馬航(MH79)~HKG > KUL  08:45 - 12:40(機程3h50m)

顯示牌話提早15分鐘起飛~唔夠時間食早餐..就直接等上機

OH! 最終delay 30 mins先起飛~唔知座位唔舒適/心急見好友

連老闆都話..去程既時間真係好漫長(冏)



之前去KL~費事大馬好友花時間..特登揸車接我地

反正自己坐車去酒店check in再會合..都好方便

不過KLIA express train..由(Rm35/位)加到(Rm55/位)

超唔抵坐! 所以都唔客氣..叫大馬好友黎接機囉(哈哈)

13:00會到機場等候~我地接近13:00先落機..為免久等

我地要快手快腳..過關+取行李~最快都要13:35會合

"小寶"仲特登請假黎接機~上到車又為我地準備飲品(好細心)

當刻..個心真係湧上一份酸溜溜..好感動!



食完午餐..車我地去Tesco上貨~買定d啤酒+飲用水

再送我地去酒店check in~之前細表搵左2間酒店比我地

我都有上網再搵~因為今次想住近佢地..可以慳返d車程

最終..揀左"Damas Suites & Residences"(One Bedroom Deluxe)





"生活旅遊"..會係Apartment飯聚~所以要揀有廚房設備

地方都要夠大+活動空間要夠廣~完全好home feel呢



還有..最緊要有洗衣機(哈哈)



原來無影廚房位置~好在依張相..緊緊睇到

老闆係洗手間~隔牆近大門入口就係小廚房

基本簡單用具可以應付~但大馬好友都有拎廚具過黎用呢



洗手間既維修保養比較差



因為依間房既冷氣機(器)~放係洗衣機上面(即門內)

第一晚嘈到完全瞓唔到~03:00頂唔順老闆起身關冷氣

第2日..即刻同reception講轉房~另一間房完全靜晒..瞓到覺



服務方面都好ok~無評語講到又差又黑口黑面(係皮膚黑d之ma)

而check in/check out過程都好簡便快



酒店大門直望Reception~右方係餐廳..我地揀唔包早餐





餐廳對面



酒店大門旁..GYM Room & Swimming Pool(上樓梯要用住戶証拍卡)







下午都有人浸水架~有日老闆話想游..係露台昅完又話唔游

我邊走出露台..邊問佢點解? 哦! 原來有幾個比堅尼美女浸緊

有個仲著白色泳衣~佢話..點解著白色泳衣~又話會走光乜乜乜

我心諗..你咁注視~其實係咪想落去游呀?!(衰)



泳池旁有個迷你酒吧~可以hea下



Sauna Room



酒店小巷有cafe/食店





有條通道可以去商場





地點較為偏遠KLCC~但酒店每日有2班shuttle去KLCC



參考資料 :

1. Damas Suite & Residences - http://damas-suites.com/index.php

2 則留言:

  1. (笠笠..咁短都唔得? 留言又消失!)

    四川麻辣水煮笠早呀 嘩哈哈哈~
    個名好長呀 但叫妳四麻笠又唔好 好似鬧妳四麻甩咁 哈哈~
    有呀表喺度 佢真係會安排哂所有嘢架
    成個trip真係只係食同坐 呵呵~
    KLIA express train 兩個加埋要RM110 咁打的好過囉~
    呢間APT都唔錯喎 係個洗手間核突囉 個企缸地下咁DIRTY都有嘅 @@
    笠.張床隔離嘅百葉門係咩來架 有光透入來嗎?!
    我覺得呢間APT最正係有條通道去MALL呀 哈哈~
    係咁 一陣再見~

    回覆刪除
    回覆
    1. 長氣笠..個名太長啦! 即刻諗起間素西餐廳(哈)
      我都費事諗啦~細表攪掂就最好~佢地真係好細心囉
      係啦..express加到rm110/2p~包車去酒店都係rm130..直接到喎
      依間房ma ma地~轉左另一間好好多~百葉門係放洗衣機&冷氣分體主機
      百葉門出面係露台ma~要隔一隔..落雨唔駛整濕洗衣機範圍

      刪除