2016年4月1日 星期五

吉隆坡(生活旅遊)。Bagan Lalang(沙灘野餐)


3月9日 - 3月13日 (吉隆坡 5日4夜。生活旅遊)

3月12日(星期六..Day 4)~食完飲完..行完買夠特產手信

中午時份..再去Bagan Lalang~係沙灘野餐消遣下

之前見大馬好友..間中會去hea~依日終於親身感受

正值潮退~好遠好遠處..見到藍藍海水


環境好唔錯~鄰近Avani Sepang Goldcoast Resort

但潮退情況..住水上屋就真係好浪費lu



自由活動時間..獨自四圍溜溜

















好多本地人..搭起帳篷/露營帳篷做私人休憩地



沙灘旁係馬路~地方好乾淨





馬路旁另一邊..有好幾間食店







閒逛完..返我地個竇hea下+開餐^^



環境超正..好鐘意! 加上我本身都鐘意大自然+野餐



2位男士坐係住吹水+聽收音機~我獨自四圍溜

細表就去買飲品&野食~太消遣自在feel啦(勁正!)



"魚肉條"..用魚肉整成~但口感似食麵筋

有咬口..有拉扯感又有魚肉味~好得意..好好味!

細表話華人叫"狗C"~咁! 即係我地食狗C(好味喎!..哈哈)



"炸蝦餅"



有原殼蝦仔..細表話有芽菜~可能軟晒..唔太食到

煎餅邊位鬆脆~中間又似食蛋層..軟身又綿綿感

味道好香口惹味~依個都好好食呀



到此一遊..影張相先!



唔覺唔覺都坐到好晏~回程時間要2小時

如果唔趕~依道真係勁好hea..好舒服呢



回程途經"雪邦健康水果園藝"~整條路有好多"紅火龍果"檔

細表話比之前細粒好多~佢之前買既..我可以用巨黎形容

不過細之中~都已經係大過香港賣果d啦



"紅火龍果冰條"..真係凍到結冰! 味道香甜好味



(待續)

9 則留言:

  1. how can your friends not get tanned living in Malaysia??

    jessee

    回覆刪除
    回覆
    1. hello jessee^^
      哈哈! 係呀..佢地真係唔黑架!
      太曬天氣都要避避暑

      刪除
  2. 人都顛..睇咗兩次都喺度..依家無啦啦無哂 @@
    妳識做啦 哈哈~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. (口水多過浪笠..又復活啦!)

      五三五四笠 早啦~~
      今朝又係潮潮濕濕咁 呢D天氣令人無乜MOOD咁囉~

      嘩 係呢度喇 原來要2個鐘車程架
      我完全唔記得lu 只記得呢日行程係食炸魚米+行aeon+野餐+燒魚(海灘附近)
      真係坐完就食 食完就坐咁呀 哈~

      2個男人居然聽收音機 好爆呀 伯父咁 哈哈哈哈~
      我見到妳着牛仔褲就熱啦 妳真係唔怕熱 勁~
      妳就最hea 啦 周圍行周圍影 做咩唔幫呀表拎嘢先 懶~~~~
      魚卷係咪好似南記春卷咁架?!
      炸蝦餅又係好味 點解上次表無買比我食架 唔愛我定啦 嗚嗚~~~~

      個紅火龍果係好巨 成個妳個頭咁大呀 香港係無見過咁大size囉~
      妳又食咗火龍果條呀 我地坐喺車度食 所以更加凍 哈~

      刪除
    2. 一言難盡長氣笠..哈哈哈哈! 衰
      今日屋企都ok呀~唔濕仲有d風..好c服
      要呀~車程好長架~你梗係瞓左唔知啦!
      小寶同阿喂聽香港財經台呀~係咪好堅呀..哈哈
      條老牛好薄架~真係唔覺熱..不過我怕晒~如果唔係著短牛啦
      我梗係hea啦..唔知細表去買野食~返黎就有野食啦!關我咩事喎
      狗c好味呀~你夠有燒魚食啦..我無喎! 細表唔愛我就真! 鳴嗚~~~!
      果邊d紅火齜果平到喊~香港又細又貴..痴線架
      哈哈..係呀~係車食完凍到變冰條呀!

      刪除
  3. hello yanomi ^^
    大自然我都啱呀,相中環境好舒服,正!
    個炸蝦餅同火龍果冰條好想試下呢 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. hello阿肥..近來好嗎?
      終於開始正常熱溫啦~太凍真係唔多好呀
      係啦~我都勁like大自然..無昆蟲騷擾就可以啦!嘩哈哈

      刪除
  4. 係沙灘野餐感覺好梳乎呀!紅火龍果冰好吸引~~

    回覆刪除