2016年4月7日 星期四

吉隆坡(生活旅遊)。食品 & 手信


3月9日 - 3月13日 (吉隆坡5日4夜。生活旅遊)

今次係吉隆坡唔係買左好多野~都係以飲品為主

老闆手信.."Papparich Coffee"(Rm12.9/包 x6)

有原味有糖&無糖~買6包送12小包..每包有12小包

因為未必人人like無糖~加上送比人..都係有糖穩陣d

試果陣..阿姐話當中糖份係用"甜菊葉"(草本植物提取既天然甜味劑)

但返黎上網睇睇~依款packing無標籤"甜菊葉"既?!


Tanjung Sepat@木薯廠特產店"有機沉香茶"(Rm15.9/包@10小包)

可用冷/熱水泡沖~味道甘醇潤喉..行山都特別沖黎飲用



沉香乃珍貴藥材,用來沖泡飲用,可提升免疫系統、利尿及降血壓
更對調理男性荷爾蒙、改善女性經前不適具助益
且不含咖啡因,與一般茶類不同,別具安眠功效。

「據《本草綱目》中記載,沉香味辛性溫,無毒性,且具有多種功效。沉香當中的成分可以調節腦部內分泌,活化腦部皮層細胞,使身體機能運作良好,因此具有寧神安眠的功效。另外,沉香所含的苯基丙酮、信甲氧基這類物質,能提升免疫系統,改善血液循環欠佳問題,故如常有手腳冰冷、腳痹等問題人士,適量飲用沉香茶可助改善;這些物質亦具有鎮痛效果,尤其針對下腹痛、女士經前不適等,具有疏通氣血的功用。其鉀質含量豐富,亦可助利尿、去水腫,以及降血壓,在中醫學上,屬於主腎、命門,有助祛濕的藥材。」
(資料由網上提供)



買10送1..送左包"有機檸檬香茅"



大馬好友送既Chamomile tea



同店買既"香茅老薑茶"(Rm52/支)..送2盒護膚精華素



味道好原有薑味又唔太甜



100%Pure精華素..成份話係有雪耳



Tanjung Sepat@裕發咖啡貿易"原味咖啡"
(Rm60/250g x2)(Rm100/250g x2)

另外..獨立包裝係小寶送既呢



上年大馬好友係"亞穀咖啡"買過送比我試

今次過開去~都買d送比"志同道合"一齊分享

"黃金曼特寧AA" & "曼巴嘉年華"(Rm5/獨立小包 x30)

咖啡老闆另送3包曼巴嘉年華~細表又私人送10包



用小麻袋做包裝好別緻



雪邦健康水果園藝@火龍果酵素(Rm30/支)

之前有blog友介紹我入左個酵素谷~原本想試下自己整酵

不過見到好多處理不當..爆炸~同埋話惹蚊+味道又難頂

所以一直唔敢自己試整酵素用品~果日阿姐都有講爆炸

雖然話好多人都係咁運上飛機..又話爆炸好少發生

但最後一日..check out後暴曬幾小時~都驚上機會爆炸

之前去埃及試過爆蜜糖後~旅行packing都份外做足裝備

返黎只係密實袋入面滲漏呢~每晚沖完涼飲一小杯(溝水飲)



細表送既"Sambal Belacan"



B.I.G Supermarket@咖哩葉(Rm1 x10)

細表另外又送保鮮果包"咖哩葉"





就咁聞..似碌柚葉味道~但爆炒後又有種濃濃既甘香味

除左煮咖哩~我覺得配番茄都好味..配肉類又好唔錯(好百搭)



Tuk Tuk Thai@Sambal醬..有泰汁又有馬拉sambal醬風味

好特別又好味~有日係牛丸哥哥買左腐皮蝦卷&腐皮墨魚卷

就咁煎香..伴醬當小吃~超正!



10 則留言:

  1. Dear mi
    妳無買甜菊葉果款咖啡啊 呵呵
    我都好奇 之後唸可能妳唔like

    回覆刪除
    回覆
    1. dear細表
      係咩? 我無買所以無留意~試飲咋..原來有呀..omg
      你知阿喂買野又是但~早知我會買甜菊葉果隻囉! 衰

      刪除
    2. 自己唔留意又瀨呀喂~~~~~~

      刪除
    3. 衰笠..我買就留意啫! 堅係佢自己買架!衰衰衰衰衰..

      刪除
  2. 四笠 早上好啊 呵呵 嗱 唔係鬧妳呀下~
    Papparich 出埋咖啡添喇 勁~~~~
    我都覺得送比人係原味好d..無糖真係未必個個啱~
    咁即係呀姐佢......
    酵素會爆炸架?! 好恐怖呀 生果咋喎 @@
    woo 有機沉香茶同香茅老薑茶 再次多謝笠笠 33
    亞穀咖啡嘅小麻袋好得意呀 哈 笠 RM5/一小包?! 咁咪好貴囉?!
    咖哩葉好抵呀 最緊要妳又啱用 比我就嘥了~
    SAMBAL 醬真係正 無諗過妳鍾意架~~
    衰笠 見完碟蝦卷好餓啦 一陣食酸辣米線 嘩哈哈哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 笠四..咪扮野呀吓! 明明想鬧人又話唔係
      係啦~無糖未必人人岩..今次我都買齋啡比阿喂姐
      估唔到佢同我一樣like飲齋啡~反而阿喂爸媽like飲3in1
      發酵過程要排氣~所以見d人用生果皮/核果d..一爆成屋dirty
      oh..真係咪攪我~同埋之前試種蔥呀..嘩! 2日咋..臭到成屋一陣味
      係呀..咖啡一小包一杯/Rm5~衰笠又食米線..超衰!
      真係唔剪你條豬尾唔得呀!又食..衰

      刪除
    2. 笠~我都想自己種蔥呀 只係剪整d放入水咋喎 會搞到成屋臭架?!
      依家聽妳咁講 我一定唔種啦~~~~
      老實 我覺得任何3in1 coffee 都好甜囉~
      妳今日居然殺生 oh no~~~~~~~~~~~~~

      刪除
    3. 五毛笠..唔知呀! 總之好臭啦! 可能要日日換水
      我都係STAY 2日已經好臭! 咪攪LU
      剪條豬尾止埋血..邊會咁易死呀~唔算殺生!(奸笑)

      刪除
    4. 咦~~
      剪條豬尾止埋血..邊會咁易死呀-->超級勁變態 @@

      刪除
  3. 香茅老薑茶最吸引,不過拎番嚟有D重呢~

    回覆刪除