2016年4月6日 星期三

吉隆坡(生活旅遊)。益群海鮮樓 & The Forum Cafe


3月9日- 3月13日 (吉隆坡5日4夜。生活旅遊)

3月13日(星期日..Day 5)~行程最後一日..夜機返香港

仲有半日時間..同大馬好友相聚~同樣8點幾起左身

梳洗完..泡茶飲+慢慢收拾行李~晏d先通知大馬好友

因為前一日長車程又夜瞓~想等佢地瞓晏少少先起身呢

接近11點通知完大馬好友~我地就check out係lobby等

之後出發去食lunch@益群海鮮樓(位置:Batang Kali)


好熱好熱好熱..唔想飲雪茶~叫"冬瓜龍眼水"(x3)(Rm1.5/杯)

我同細表果杯唔要冰~龍眼味好濃..冬瓜又有消暑(正)

另外仲有"雪茶"(x2)(Rm0.5/杯) & "啤酒"(x1)(Rm13)





"特色炒啦啦"(Rm16)



小菜通常叫"特色乜乜/招牌乜乜"~所以好好奇個味道

雖然香港有豬油渣食物~但我無食過..感覺比較heavy

細表話依個有豬油炒~第一次試..油感比較厚身+鹹香

蜆肉唔算大粒..但新鮮~味道唔錯



"黑啤雞翼"(Rm14)



先炸脆雞全翼~再煨黑啤醬汁

雞翼炸粉層脆微硬~醬汁質感濃稠帶濃甜



個人覺得都幾甜..味道ok



"特色椰子蝦"(Rm39)



蝦都好多隻..好足料~新鮮肉質爽彈

冬蔭功湯底..跟上一碗湯~味道唔酸唔辣..偏向甜



"招牌炒蟹"(Rm135/2斤4兩)



肉質結實..新鮮鮮甜~牛油/奶油味好濃

口腔包裹一層豐厚油層(如果再羶d..我未必接受到)

細表話..牛油份量的確比之前食既多



蟹殼好好膏..甘香~整體味道ok



"菜圃蒸白鬚公"(Rm49)



"白鬚公"..應該係我地既"塘虱/鯰魚"

屬河魚..肉質嫩滑淡鮮



面層有炸蒜,炸菜圃,炸乾蔥..好香口~醬汁都係比較偏甜



"四大天王"(Rm12)



蔬菜炒得脆嫩~醬料唔係預期味道..欠缺惹味

另叫"白飯"(x2)(總消費:Rm286)(約$555)



食完lunch..揸車返近市區

歡度最後時光@The Formu Cafe(位置:Sri Hartamas)





Cafe樓底好高~空間感廣闊





我地揀坐二樓..自成一角空間



老闆同細表點花茶.."香茅花茶"帶淡香

細表果杯果茶..味道香甜突出



我要"Long Black"..小寶要"Cafe Latte"

Long Black咖啡味濃~唔算有回魂..但味道都唔錯



Cafe Latte個拉花好幼滑感



仲有"炸薯條"(總消費:Rm48)(約$93)



傾到4點幾..係時間出發去機場lu~途中天氣突變

傾盆大雨到路面都濛白~5點半去到機場

雨停左又突然出現狂風~好似打風風力..真係好古怪

臨別秋波..同大馬好友來個歡欣既深情擁抱

相信不久..好快會再聚~5日4夜吉隆坡之旅

辛苦晒大馬好友陪伴及熱情貼心照顧

短短5日..車出車入都陪跑左800km(好多謝你地呢)



(完)

5 則留言:

  1. 三月十三笠 午安好啦 出去行完有d攰 哈~
    冬瓜龍眼水正呀 講起都想飲~
    5杯嘢飲先Rm5.5 但1支啤酒已經Rm13 晨早流流就要飲酒 嘩哈哈~
    黑啤雞翼正呀 個樣好吸引~
    菜圃蒸白鬚公最恐怖 我唔飲塘虱魚湯架 見到條鬚已經反胃
    佢條鬚原來攣哂 我仲以為係鐵線圈添~
    四大天王正呀 我想一個人食哂一碟囉~
    未完~

    回覆刪除
    回覆
    1. 笠四..早呀! 行完又叫攰..真係煩呀!哈哈哈哈
      啤酒好後期飲啦~我無飲..佢地3個一齊飲! 哈哈
      白鬚公條鬚都真係幾恐怖~似咩咩囉..衰!
      私房菜果間既四大天王最正~依間無乜味呢

      刪除
  2. 繼續
    妳塊臉咪 Long black (長期黑) 駛乜仲飲喎~~~~
    我一定飲咖啡 妳記唔記得咩原因呀?!
    woo 又到攬攬嘅時候 呀表蝕哂 哈哈~
    5日4夜真係話咁快結束
    呀表小寶真係盡心盡力熱情款待 代表馬國多謝佢地呀~
    快d用念力 等呀表快d來啦 好多嘢等佢一齊做呀 哈~
    完~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔記得講 連妳都話好熱好熱好熱
      咁真係好熱 唔知我頂唔頂到呢?! 哈

      刪除
    2. 衰笠..夠你long black! 哈哈
      你一定飲咖啡~記唔記得? 你陪我飲呀ma
      哈哈..阿表蝕左5日時間比我地啦~陪足咁多日
      欖欖係我回報返比佢呀!你個世界第一乜..哈哈
      係呀係呀..學你話齋! 我地4個..佢地過黎方便6人聚呀
      依日真係熱啦~好在最尾2日最熱咋!我頂得順..eq好過你囉! 哈哈

      刪除