2018年11月5日 星期一

沙巴自駕遊。Sabah(Wanwan Coffeeshop 旺旺 & Api Town Bak Kut Teh阿庇市肉骨茶)


2018年10月23日 - 10月29日 (沙巴自駕遊7天之旅)

10月24日(星期三..Day 2)~行程頭2日..會安排hea過

等大家有充足休息~Day 3 & 4就長車程+早起身去遠d既地方玩

昨晚都ok好瞓..係樓上拉野+行路好應聲~攪到老闆好燥爆

佢醒=我都會醒~佢半夜仲話上去..同樓上住客講叫佢地細聲d

我話..算啦! 話完特登大聲d咪仲衰(等佢仲成日叫我包容下邊個..佢都做唔到啦)

06:30大家都起身lu~吹下水+飲夠水..就出發食早餐

Day 2..早餐@Wanwan Coffeeshop(旺旺)

無留意..唔知有咩藝人幫襯過(哈哈)


依位哥哥仔..好合作喎(哈哈)

點好餐..聽叫no.後~自行取飲品

"奶茶"(x2) & 媽咪要"桔仔茶"

奶茶..茶味較淡~勝在少甜

點左.."魚條湯, 魚片魚滑(配雞肉干撈麵), 清湯蝦"

"清湯蝦"..蝦肉雖然細粒但新鮮

米粉好滑..湯底清中夠味又唔口渴

"魚條湯"..魚麵好味~口感軟軟爽彈+滑身..食到有魚味

依款魚麵..我覺得整得比香港好食~香港比較實一點

石斑魚片..足料+新鮮

撈麵同(Day 1)食果款唔同~依款係中式幼麵類

口感軟腍+滑~醬汁恰到好處..味道平均(早餐總消費:Rm41..約$80)

******
(Day 2 & Day 6)晚餐@Api Town Bak Kut Teh(阿庇市肉骨茶)

阿庇市依家好多間"大茄來"..感覺已經壟斷沙巴飲食界

好多旅行團..指定幫襯既食店之一~我地上次去過"大茄來"

食物都係好普通~加上知老闆鐘意食"肉骨茶"

依間有海鮮/中菜/肉骨茶等選擇~大家都會岩食呢

老闆點個"三酸茶" & 我要"桔仔酸梅茶"

當地飲品都係比較..太甜

媽咪唔舒服~所以海鮮唔預佢

"奶油蝦"..我地預2人份量(300g)

奶油既淡淡濃香味..係慢慢從口腔滲出

質感適中+creamy..蝦新鮮彈牙~個汁送飯好味

"甘香磅蟹(x2)"

醬汁濃郁惹味..帶微辣~蟹肉就比較腍身


老闆最愛飲湯~所以後加個"甘砂蜆湯"

老闆好有心! 個湯到左..就倒半碗叫媽咪撈飯食無咁硬

到我試飲第一啖既時候~即刻好大反應話..有酒味既? 

媽咪仲飲晒..老闆話食唔到有酒味~媽咪話食到..是但啦!

如果我先試有酒味..唔會比媽咪飲~始終媽咪食左藥
(因為下午唔舒服到即返Apartment休息~唔知係咪個酒湯..當晚仲大鑊! 我全晚無瞓過)

點左條魚比媽咪食.."醬蒸金鳳魚"

問過落單個侍應..話個醬唔辣~其實都有少少辣

所以媽咪無食太多~條魚好新鮮+滑

個醬少酸微辣..同埋有種講唔出又好熟既味~幾開胃+惹味

"蒜米炒樹仔菜"

樹仔菜比較特別..所以點黎試下

口感似芥蘭帶少硬~炒得唔油膩..味道唔錯

另點白飯(x2)(Day 2晚餐總消費:Rm133..約$252.7)
(埋單..見張單寫住"大茄來"? 唔知係咪都收購左under"大茄來"旗下食店呢)

(Day 6)..晚餐@Api Town Bak Kut Town(阿庇市肉骨茶)

頭幾日..大家感冒都未好返~Day 2費事叫"肉骨茶"

一陣撞起..仲麻煩! 依日特登再去食肉骨茶+小菜

當地海鮮食店..無小菜牌~想食咩..同侍應直接落單就ok

"肉骨茶"(點左個2人份量..會refill一次藥材湯)

肉骨茶料好足..有豬什,豬肉丸,豬手件,豆卜,金菇

豬什夠腍..好好味~老闆話..豬手件都好正好腍

"肉骨茶"..整得好唔錯~湯底中度濃+夠出味

"咕嚕肉"

炸得夠脆~甜酸醬味道好平均夠濃郁..整得好好味

問侍應有無類似"麻婆豆腐"果D? 但唔要紅燒

佢就整左依款豆腐..豆腐可以揀本地/日本

我以為係絹豆腐..原來係玉子豆腐

老闆話早知叫本地豆腐試下啦(哈哈)

好滑..係醬汁偏濃鹹左少少~送飯都ok既

"苦瓜炒蛋"

苦瓜唔苦..帶清甘爽口感~小菜加左獻..所以有打獻既滑感

"蒜米炒生菜"..剛好熟度~清爽脆口

媽咪話依餐最岩食(哈哈)~整體食物有質素..好味! 價錢公道實惠

服務好好~人流唔多..食客以local為主(Day 6晚餐總消費:Rm93 : $176.7)

(待續)

沒有留言:

張貼留言