2018年11月12日 星期一

沙巴自駕遊。Sabah(Nabalu,Sosodikon Hill,Desa Cattle Dairy Farm)


2018年10月23日 - 10月29日 (沙巴自駕遊7天之旅)

10月27日(星期六..Day 5)~係"Fatt Kee Seafood"(發記)食完早餐

隨即出發去"Sosodikon Hill"(車程2hrs)~中途係"Nabalu"小休

上次都有去~又係晏左..雲層同樣遮掩神山既壯麗美貌

所以plan要05:30起身出發..就係咁解呢 :p

個個local都坐係碌樹影~後面係山峰啦!

入口有個市集檔..有生果/食品/手工藝等擺賣



小休過後..繼續出發"Sosodikon Hill"

其實我想08:30去到~風景會係最靚最少雲+清天

最終12:00先到~同埋..位置比較崎嶇~泊好架車

叫媽咪係車等我地~我同老闆上去吧!(Rm3/人..約$5.7)

大自然..勁多蚊+飛蟲~媽咪+老闆落車一陣就咬幾粒

媽咪可能食左薄血丸..隻手腫到好似比人打腫左咁

我唔惹蚊..對我完全無影響~但飛蟲堅多..飛來飛去

徒步一段上山路..到達第一觀景台(1465M)

高山帶少少冰涼..視野綠化廣闊~撇除飛蟲..其實真係好舒服


越晏雲層就越多~好在仲有太陽..照射下比較有色彩

第二個觀景台..位置不太遠~觀景更好! 過去吧!






回望第一個觀景台~沿路上..仲經過一個有蓋既休息亭

下一站.."Desa Cattle Dairy Farm"

入口停車..買票(Rm5/人..約$9.5)


好多local團體..分批著唔同既同色衫參觀

好在佢地行程完畢..準備走~我地就剛到


有蓋位置分兩左右2條路..可以睇牛牛

周圍既空氣都充滿濃濃既..牛屎味(哈哈)

可以買草餵牛牛

可能個個都餵..d牛有d飽到唔食

同埋..其實唔駛買草~係地下執黎餵都得(哈哈)

我覺得愛動物既人..係特別有愛心~媽咪都執草餵牛牛

依隻蠱惑的羊~望下我無野食..即走(哈哈)

媽咪又餵d草佢食..即刻走返過黎(哈哈)

另一個牛欄..只能遠觀唔比進入

仲有部份係大草園

有個..看牛郎

臨走返去入口處~買自家製牧場雪糕

白色以為純奶味~原來係"酸乳酪"..都好味

諗住每人食半杯..老闆聽到乳酪味~一啖都唔食

揀左朱古力味~最多比一啖我試咋(衰到呢)

行完差不多14:00~原定計劃去Treetop Canopy Walk & Poring Hot Spring

因為車程(+1hrs)~仲未計行山+消遣時間..所以行程取消

係牧牛場回程..途經Kinabalu Park~影張相..當黎過啦(哈哈)


好在已經回程..途中天色突變~大雨到前面完全睇唔到

到尾段細雨返d~山邊開始山沙傾斜+泥水流浸出路面

返到Apartment差不多16:30..自由活動又上泳池游下水先

夜晚再去"Lido Square(麗都廣場)"食碌碌+馬來燒魚

(待續)

參考資料 :
1. Desa Cattle Dairy Farm 
http://desaplus.com/?fbclid=IwAR3j2SSg2ZzOR8VGnqkfHuxpsMsq_WK3SPhoZNQnT-TufOa3gxJJYtsUxWo 

沒有留言:

張貼留言