2018年11月2日 星期五

沙巴自駕遊。Sabah(Beloft Sutera Avenue)


2018年10月23日 - 10月29日 (沙巴自駕遊7天之旅)

近年旅行..住宿方面~都會揀選Apartment形式為首

最緊要有煮食廚房+洗衣機~上次去沙巴住"Sky Hotel"

形式都係Apartment Hotel~房間都夠大..但無洗衣機

同埋..每次旅行其實都想住下新地方既(除非揀唔岩囉)

今次揀新落成既"Sutera Avenue Mall"..租住私人住宅

原本我唔係想租依間~因為首選果間無曬房+無更好心水

所以先揀依間"Beloft Sutera Avenue"~因為私人出租住宿

要同屋主自行聯絡~預訂好..屋主只係問我幾多人+幾點到?

我比左好多資料佢(人數,flight time,要車位)~講埋大約15:30會到

之後一直無聯絡~出發前一星期..見仲未有交代check in安排

我唔知係self check in定要約佢~又再問+順便問下佢點稱呼?

回覆只係話..入住前一日會通知~依然唔知屋主係男/女

直到上機前一日..我等到15:45都仲未收到check in詳情

又要再追問~我唔知屋主係新手定咩? 真係完全無主動性

send完..無耐就回覆~我覺得其實self check in可以早d講囉

******
10月23日(星期二..Day 1)~落機>換錢>食埋午餐

揸車去Apartment~先搵座數(ST 24)..係mailbox取匙卡

入密碼取匙 



樓層日頭唔會開燈+通道大門與大門係完全掩埋

所以日頭好黑..到夜晚先會開燈

所以出去活動~我地會開定大門燈(費事PK)

Check in時間15:00~應該剛清潔完..地拖+地下仲有d濕

屋內同網站相片介紹一樣~光猛都好乾淨

仲多左一張單人床

三人入住..只得(3套)餐具~非常缺

廚房位置

有洗衣/乾衣機..微波焗爐..雪櫃

廚具得1個易潔平底鑊+一個火鍋煲

媽咪話..d廚具少得可憐+超級殘舊

仲話如果係屋企..一早掉左10年喎

有2間房..依間我同老闆既~雖然床比較腍..但都ok好瞓

依間房媽咪既

洗手間都乾淨光猛..有大支裝洗頭&沐浴(我地用返私伙野)

其他乜都無..又無潄口杯~所以要用餐杯代替

無抽氣+水壓弱..出面用水會好搶水~熱水就好足夠熱

整體房間都好舒服自在~係隔音比較差

第一日係apartment見到彩虹呀! 對面係類似寮屋既木屋區

出發前..3個都感冒~除左食得清..今次我仲無飲酒(勁)

聽大馬好友講..佢地有病會飲100+~所以上定多d貨(哈哈)

係香港都有飲..Aeon星期三賣$3/罐~沙巴都要Rm1.5/罐


沙巴買"金奇異果"好平(Rm5/4個..約9.5/4個)

反而"綠色奇異果"貴價d(Rm9.9/4個..約$18.8)

Basement停車場..車位好充足

有保安看守..但可以自由出入

仲有好多地方..其實未整好~停車場灰泥塵味幾嚴重

全新落成..樓下商場仲未租出+好多維修/建築項目仲進行中

最高層位置好靚~(11/F)..泳池+gym room

gym room


無邊際泳池..係最大賣點~吸引我黎租住

閒日好多時間都係包池~但星期六就勁勁勁多人

帶埋個浮床去..老闆玩得不知幾開心(哈哈)

瞓係沙灘床..可以全日望天打卦

Sutera Avenue Mall對面就係Imago

Imago隔離係私家醫院(出發前..特別check定d醫院位置)

Sutera Avenue Mall外觀(左邊玻璃建築物)

再來..欣賞下泳池日落美景


對面係Sutera Harbour Marina,The Pacific Sutera,The Magellan Sutera Resort

有日考慮plan去對面"Breeze Beach Club"食buffet+睇日落

不過食評好多都話無乜野食+食物好普通~只係個景好靚

咁放棄啦! 反正天台泳池景都睇到日落美景


(待續)

沒有留言:

張貼留言