2018年11月15日 星期四

沙巴自駕遊。三人行在途上


2018年10月23日 - 10月29日 (沙巴自駕遊7天之旅)

終於黎到遊記..最後一篇~又係我地出場既時候(哈哈)

今次旅程~最不幸係出發前..3個都感冒~媽咪仲月中開始病

佢次次感冒..手尾都好長~我就起左幾日..但都睇定醫生先

費事坐完飛機太乾..觸發嚴重左仲弊! 講真..我極少病架

除非唔小心保養..2-3年先會睇1次醫生(少少唔舒服實有..通常用瞓覺補充元氣囉)

所以今次過去~仲諗住瘋狂食辣野/濃味野/炸野..都唔得lu

今個旅程無咩景點..影好少相~加上媽咪唔舒服(我無曬mood)

好! 依家一齊睇下..我地在途上既點滴先呢

******
(Day 1)..老闆同媽咪睇咖啡@Sunny Supermarket

一去到超市~老闆就四圍8..睇定有咩手信買

最怕佢買手信..唔計總數~之前試過我買左獨享既

返到香港..先話唔夠叫我比佢~今次叫佢計清楚

總數要買幾多包~我獨享既唔會比佢架(哈哈)

行超市..睇下d食材/香料/湯包~超平呀!



(Day 2)視察船期+船票@Jesselton Point

天氣超曬..媽咪唔舒服又唔講~由碼頭回程返Suria Mall

媽咪返入商場果下..一冷一熱冷親~見佢面色唔好

問佢係咪唔舒服又話無~上到City Grocer行..見佢扶住個櫃

我再問佢..先真係講唔舒服~老闆即刻同佢搵地方坐

見佢行出去都ok..諗住坐下無事~無耐老闆whatsapp叫我快d

出到去嚇死! 媽咪個面青黑色+出晒冷汗又無晒氣力咁

即刻同佢返Apartment休息先囉

返去安頓好媽咪..食藥+瞓覺~老闆話想去游水

咁放定個電話係媽咪床邊..叫佢有咩事即刻打比我地

之後陪老闆去泳池游水~大家商量好..決定(Day 3)唔出島

驚媽咪舟車勞動~仲夾定話..泳池太正! 唔駛出島玩啦!

因為之前見媽咪唔舒服時個表情~好似覺得負累我地

我唔想佢知..為左佢唔出島~好在媽咪真係信咋(哈哈)

******

玩完返去見媽咪又好返d~跟住同佢出去食飯啦

唔知係咪飲左個酒蜆湯~夜晚幫佢吹完頭+食藥準備瞓

佢突然話發冷..全身熱到火燒~講野軟弱無力..又骨痛

我成晚無瞓..間唔使去睇下佢~諗定隨時送佢去對面私院

如果情況再嚴重..我會取消行程~即買機票同佢返香港

(Day 2)晚好難捱! 不停向宇宙發願..保守媽咪加快康復

朝早6點..再去摸下佢~感恩! 退晒燒! 一摸佢都醒左

問佢有無唔舒服? 佢話好左好多~問返我..係咪成晚無瞓?

之後聽到佢講..半夜心口痛~起身食左粒"脷底丸"

我話..依家無事! 再灘陣休息下先~跟住我急步返房(爆喊)

個心好酸..好唔開心聽到媽咪食脷底丸~樽丸未開封過架

今個旅行..竟然要食~之後li埋喊左好耐~又唔想比媽咪知

但一見到媽咪+諗起佢好唔舒服個樣~我又走返入房喊

咁都唔係辦法! 因為對眼腫晒~所以直接喊住同媽咪講

我無野! 昨晚太緊張~見佢依家無事..放鬆左成個人先識驚

阿媽又一貫作風話~阿媽無事..撐得住(攪到我全日諗起..就眼濕濕)

同時..又覺得好對老闆唔住~因為佢好想出島

所以應承佢..下次搵其他靚島嶼~陪佢住返幾日呢

天台泳池對面見到Imago

依間都好多韓國人租住~下午會上黎游水

(Day 4)媽咪好返好多..出動操水@Apartment Pool

雖然我同小奧+笠既信仰唔同~佢地信教..我信宇宙吸引力法則

但我覺得只要導人向善..就ok囉! 依幾日媽咪唔舒服

我無時無刻向宇宙發願~保守媽咪身體壯健..福壽安康

係媽咪最唔舒服果日~以我個人既能量..真係唔足夠

所以不分宗教..我叫小奧+笠幫手~為媽咪祈禱..幫手集能量!

超級多謝小奧+Baby笠~好感動+感激你地幫手呢 33

(Day 4)..急凍海產@豐成海產

媽咪無買海產返香港..話唔岩買喎

話時話..今次沙巴遊客量真係少左好多

經過/問過好多店舖都話..靜英英! 生意差左好多

同埋..d魚類無之前咁新鮮(老老實實..楊屋道真係最好的 :p)

(Day 4)..食完雞飯行超市@Giant

有2日買外賣返Apt翻熱~反正叫外賣"例菜"

我話..不如買新鮮菜返去灼食~仲好啦!

上次同媽咪去澳洲..見識過佢揀野(等!等!等!)

我話..媽! 你真係嚴厲過揀老公! 佢跟住係咁笑

今次快手好多啦! 可能包包都靚..好易揀上手

上次係澳洲過關..太大意~我地成功自助過關

但媽咪唔得..職員要佢再去見過關人員~自此之後

我同老闆既策略~無論去邊..媽咪一定要夾中間

一個做先行步隊..一個守尾門~唔會再有閃失

整整下..去任何地方都係咁既陣法(哈哈)

(Day 4)行完Giant超市..去飲茶@福盈龍門

環境夠清雅+靜~服務+食物都好好!

(Day 5)..長車程要入定油@Shell自助入油站

老闆入油果陣話..咦? 睇唔到入左幾多油既?

我話..大佬呀! 除左副太陽眼鏡..先講啦!(佢係咁笑)

(Day 5)..中途休息站@Nabalu


(Day 5)..上山@Sosodikon Hill

上山路都崎嶇~唔岩媽咪去..所以留佢係車等

本來諗住自己上既..叫老闆陪媽咪(老闆又話唔放心)

其實我驚佢發癲! 又熱又斜又比蚊咬~最易發脾氣(哈哈)

衰得佢呢..一支箭自己行上去~完全唔諗..要唔要扶我?

到底我係佢心目中..係咪實在太強? 咩都一定得?

係! 我認..我係強! 但都要係咁易..問下我架(哈哈)


上到頂啦! 好舒服(唔知老闆幾時影? 哈哈)

(Day 5)..回程中途點@Kinabalu Park

感恩! 媽咪古靈精怪=精神爽利

(Day 5)..帶媽咪試"地道碌碌"@Lido Square

老闆話太子囡..幾靚女~叫我幫佢影相

我特登等佢咁岩企埋一齊~即幫佢快影幾張
(如果有個..會令我尖叫既"爆肌型oppa"係我面前~唔知老闆幫唔幫我影呢? 好期待..)(奸笑)

媽咪食完個燉湯+飯~話已經好飽

不過都叫佢試下碌碌(總之依幾日佢食唔晒既~我都會幫佢包底)

(Day 6)..Sunday Market@Gaya Street

都好多泰國褲~見到又好想去泰國啦!

(Day 2 & 3)媽咪唔舒服既時間..真係比佢嚇破膽

老闆都話未見過佢狀態咁差~果晚勁擔心(touch wood)

所以想像到情況幾咁差~好d之後..又無啦啦腸胃炎

好在我帶定好多藥過去~佢地仲成日話..幾日! 唔駛啦!

就係我試過..去土耳其食晒所有藥都未得~之後一定要帶多

媽咪精神呢..佢話負責煮野食+洗衫

我依家都由佢做~証明佢好精神有氣有力

有日準備出街..佢無啦啦瞓係床上~嚇到我呢

佢話無事! 見我仲搵緊料未出得去..所以灘陣

我話..依家見佢瞓係床~真係有恐懼症架(勁驚又唔舒服)

依幾日..哦哦哦媽子~叫佢有唔舒服..唔好死頂! 一定要講

唔係跟團~行程隨時變動..無所謂架! 最緊要大家夠精神

先玩得開心+安心~仲有哦佢..有損傷/腫痛要即時處理

可大可少架! 唔好成日話等下先~等下分分鐘嚴重左ma

唔知佢覺得我好緊張/好煩~所以咩都好聽話(哈哈)

今次同媽咪去好大壓力~好在有驚無險順利完成

出年上半年..有機會去旅行的話~佢要罰停賽

等佢身體超級壯健~再一齊同行吧

沙巴自駕遊7天之旅(遊記)..正式完畢! 多謝收睇^^

(完)

2 則留言:

  1. 你已經好叻、處理得好好啦~~帶住老人家出門唔容易呢!
    一家人平安歸來就好^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨呀! 今次真係好大壓力
      真係囉..同老人家去旅行唔易
      最怕佢地有咩唔C服,自己唔C服都頂到ma
      係好驚佢地死頂又唔講,有咩事仲衰
      多謝你呀

      刪除