2018年11月13日 星期二

沙巴自駕遊。Sabah(金沙園生肉麵, Gaya Sunday Market, 黃粥記)


2018年10月23日 - 10月29日 (沙巴自駕遊7天之旅)

10月28日(星期日..Day 6)~是日行程..Gaya Sunday Market

上次都有行..但其實無乜野岩睇~諗住同媽咪去感受下

除左澳洲..又遊覽下唔同國家既Sunday Market咁呢

加上要去手信店衝刺~依日一次性..順route攪掂埋佢

******
去沙巴..難免諗起"生肉麵"~上次我地去"家香生肉麵"

老闆一試難忘..話好好味! 早幾日仲問我..邊日去食生肉麵?

反正去Gaya Sunday Market~去開town..可以試下另一間

泊好架車係Suria Mall~行去食早餐@金沙園生肉麵

食客唔少..我地睇好食咩~有個馬來服務員黎落單

唔識中文就一定..英文都一般~唯有指圖片點食物

點左"釀豆腐 & 雞腳"~豆腐清淡帶滑..味道唔錯

雞腳煮到好似湯渣咁腍爛..味道亦普通

我要"咖啡仙草"..2款味道好夾好好飲

老闆既"檸檬綠茶"..唔係飲開既綠茶味~味道好怪

老闆同媽咪唔like食干撈..我點"豬肉片肉丸干撈"

媽咪要"豬肉片肉丸湯河粉" & 老闆要"豬什湯米粉"

但黎晒3個都係干撈~問返馬來服務員生(當然雞同鴨講)

隨即有個識講中文既女人~急急腳走過黎..問我點左咩?

我話..係1個干撈, 2個係湯~佢問幾次! 我答幾次..干撈係岩

但另外2個..唔岩~佢不停focus係岩果個干撈..錯既就唔想提

我同佢拗到開始有火~佢一句車埋黎話..依道寫晒有中文架嘛!

即係話我唔睇中文..指圖就指錯晒~我正想駁佢..係有中文!

但你個服務員唔識中文/英文~我唔指圖..點落order呀?

老闆好唔耐煩即開口話..算啦! 我即刻問佢..咁有無淨河粉呀?

佢話..有! 我話..你依家同我落一個淨河粉

講真..從之前既對話~佢既態度一開口就兇左你先

同埋..認定係個客點錯食物~唔好諗住會換過碗比你

同佢嘈完..我d火真係上到頭頂! 3碗干撈..我食"干撈麵"

老闆焗住食"干撈米粉"~仲有碗"干撈河粉"..老闆問我點?

我慶到..拎起碗干撈河~大力掟去檯邊..話依碗唔會食

講真..我平時唔會浪費食物~今次啖氣..真係吞唔落

話雖如此..我都會講公道話~食物方面..豬肉無"家香"整得咁嫩

豬肉片/肉丸/豬潤過熟帶鞋(最公道! 睇返"家香"就知..唔係心情影響而偏袒)

干撈色濃味平凡~整體食物失望..服務差

早知揸車去"家香生肉麵"食好過(早餐總消費:Rm46.7..約$88.7)

食完行Gaya Street~遇著車隊巡遊禮..好熱鬧

有去幾間唔同既藥房格價~因為係檳城買過荳蔻膏(超好用)

難得黎到大馬..又買返幾樽呢


雖然有開sim~不過習慣去商場/人流密集既地方

會定個地標~如果失散左..就係依道等啦!

一見到咖啡! 就諗起阿笠唱"飲完一杯又一杯"(哈哈哈哈)


今次無買乾品



上次都係依間買手信~比其他既貨源多+平d


咖啡&拉茶..City Grocer有上架但貴d

行完..滿載而歸~12點幾可以早d返Apartment游水

依日大家好返晒! 夜晚滿足老闆去食"肉骨茶@亞庇市肉骨茶" 

10月29日(星期二..Day 7)~前一晚check定早餐食店

WHY? 無留意星期二休息? 原本去"阿發檳城粿條湯"食早餐

行程未食過"叻沙"~同埋..佢地既叻沙~整得好靚好想試

無奈! 要再諗下食咩? Day 1-Day 6安排食左好多餐粉麵

老老實實..我真係開始頂唔順~堅想食西式/馬來餐/印度餐

問老闆食唔食?(佢即刻好似妹妹咁屎面..哈)~不過馬來餐媽咪又唔岩食

咁算囉! 我話咁食粥好唔好? 佢地話..好! 早餐@黃(粥)記

有米粉/麵/粥品..仲有Kopi



粥品有(大/細)..開頭我地點3碗細粥

09:30去到話賣剩2碗~咁點"豬肉粥(x2)"

一上檯嚇一跳..2細碗好巨~足夠3個人食

粥底真材實料..全白米煮成~無米漿味

豬肉嫩滑..粥底好杰身~要問佢拎杯熱水溝稀

粥底綿綿足料+夠味..但食完好快口渴

油條(x3)..無事就最想食炸野(哈哈)

可能用油有分別..無香港炸得咁香~但脆身不油膩

因為落order話得返2碗細粥~以為份量好少

所以老闆點個"豬什米粉"

足料..豬類再浸一浸就全熟~唔會過老過鞋..保持嫩身

米粉又係好多~整體食物真材實料..足料好味~但有點味精

服務好ok(早餐總消費:Rm23..約$43.7)~食完返Apartment收拾行李

11:30am出發~最後衝刺..食埋個"燒蜆+椰子布丁@Gerai Sri Cahaya"

再去"豐成"取急凍海鮮~就直接揸車去機場..13:45準時還車

沙巴自駕遊7天之旅..完滿結束!

感恩! 有驚無險..一切順利,平安回港




(待續)

2 則留言:

  1. 佢個細碗真係一D都唔細!
    最尾個幾張相好靚呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 份量真係好多
      感恩! 晏機可以睇到日落

      刪除